ورود ثبت

ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *

 

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

  بانکداری الکترونیکی به دلیل ماهیت گستردگی و شعار همه کس, همه جا با هر رسانه ای ویژگی های...

 چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

در اسكناس‌های چاپ شده توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود...

 تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

برخی بیماران دچار اختلال دید 3بعدی که نمی‎توانستند عمق تصاویر را درک کنند، با تماشای فیلم‎های...

 رفع تحریم ایران توسط Adobe

رفع تحریم ایران توسط Adobe

چندی پیش به گوش می‌رسید که ادوب، شناسه‌های ایرانی را بلاک می‌کرد اما شاید به دلیل لغو تحریم‌های...

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

  اکنون همه ما می‌دانیم که شغل‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم‌افزار در حال قبضه کردن تمامی...

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

بعضی کارها را آدم ها تا جوان هستند باید بیاموزند و آن را برای خود به شکل عادت در آوردند. یکی از...

مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

 آنچه موجب نوآور بودن یک شرکت می‌شود چیست؟ مسلما یک ابتکار خلاقانه کافی نیست. اینکه لغت نوآوری در...

دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به شیوه‌های جدید کلاه‌برداری، از دارندگان سهام...

دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

نشست فوق العاده شورای عالی کار با موضوع بررسی نرخ پایه سنوات کارگران و تطبیق آن با عوامل بهره‌وری...

آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام‌های...

  • مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    چهارشنبه, 07 فروردين 1392 06:37
  •  چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    سه شنبه, 28 خرداد 1392 16:16
  •  تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    سه شنبه, 04 تیر 1392 16:06
  •  رفع تحریم ایران توسط Adobe

    رفع تحریم ایران توسط Adobe

    پنج شنبه, 13 تیر 1392 11:12
  • 10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    پنج شنبه, 18 مهر 1392 16:10
  • این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    چهارشنبه, 08 آبان 1392 15:36
  • مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

    سه شنبه, 06 آبان 1393 13:24
  • دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

    شنبه, 10 آبان 1393 13:22
  • دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

    دوشنبه, 19 آبان 1393 11:23
  • آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

    دوشنبه, 01 دی 1393 19:08

موسسه اعتبارى توسعه

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، تأسيس مؤسسات اعتباري را سومين تحول بزرگ در نظام بانکي کشور پس از ملي شدن بانکها و تصويب قانون عمليات بانکي بدون ربا به شمار آورده است. تأسيس مؤسسه اعتباري توسعه را مي توان سرآغاز تحولي بزرگ درجلب مشارکت بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در طرحهاي خرد و کـلان بخشهاي مختلف اقتصادي دانست.چراکه مؤسسات اعتباري مي توانند درتوسعه فعاليتهاي کارآمد اقتصادي و تنوع بخشيدن به اين فعاليتها اهميت و نقش انکار ناپذيري داشته باشند. مؤسسه اعتباري توسعه به عنوان نخستين مؤسسه اعتباري پس از اخذ مجوز از بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران باهدف ارائه خدمات مالي اعتباري درعرصه نظام بانکي کشور، درپانزدهم شهريور ماه 1376، تحت نظارت بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران آغاز به کارنمود. ازهمان زمان مؤسسه اعتباري توسعه درسايه تلاش و همت مداوم مديران، مشاوران کارشناسان و کارکنان صديق خود توانسته است باتلفيق روشهاي مديريت و رهبري، سازماني منسجم، قوي، پويا، و قابل انعطاف را بوجود آورد و بـا تکيه برتجارب ارزنده مجموعه کارکنان و تازه ترين نرم افزارها و سخت افزارهاي بانکي وديگر تجهيزات مورد نياز، درکنار بانکهاي بزرگ کشورحضوريافته و در عرصه خدمات بانکي ، نوآوري نمايد. توجه به خواست مشتري و همراهي باوي و حفظ منافع آن در تمامي مراحل کار ازاصول را هبردي مؤسسه بوده و خدمتگزاري به مشتريان را نه تنـها وظيفه ، بلکـه هـنر خود مي داند. مؤسسه اعتباري توسعه خدمات خود را درچار چوب آئين نامه هاي اجرائي قانون عمليات بانکداري بدون ربا تدوين و در تمامي زمينه هاي بانکي اقدام به برنامه ريزي و طراحي سيستم نموده است.

جمع دارییهای موسسه اعتباری توسعه در پایان سال 87 به 7 میلیون و 461 هزارو 146 میلیون ریال رسیده که شامل 18 هزارو 449 میلیون ریال موجودی نقدی،984 هزارو 502 میلیون ریال مطالبات از بانک مرکزی، 178 هزارو 625 میلیون ریال مطالبات از بانک ها و موسسات اعتباری دیگر،2 میلیون و 524 هزارو 388 میلیون ریال تسهیلات اعطایی و مطالبات، 294 هزارو 565 میلیون ریال سرمایه گذاریها و مشارکت ها،106 هزارو 307 میلیون ریال دارییهای مشهود،54 هزارو 635 میلیون ریال دارییهای نامشهودو3 میلیون  و 335 هزارو 675 میلیون ریال سایر دارییها است.

بدهی های این شرکت در پایان اسفند سال گذشته بدون احتساب حقوق صاحبان سهام 7 میلیون و 745 هزارو 887 میلیون ریال است.
بنابر آمارهای ارائه شده در سال 87 جمع درآمدهای مشاع و غیر مشاع  این موسسه به 359 هزارو 187 میلیون ریال رسیده است.
جمع هزینه ها نیز رقم 106 هزارو 525 میلیون ریال  محاسبه شده و به این ترتیب سود خالص این موسسه 252 هزارو662 میلیون ریال است.

 

گروهی از مدیران خلاق و نواندیش با پشتوانه سالهای متمادی تجربه اجرایی و مدیریتی در بخشهای مختلف از جمله  فعالیتهای بانکی ، مهندسی ساخت و ساز، صنعت بیمه، سرمایه گذاری، بورس و..... دست به دست هم دادند تا بنیان یک سازمان پیشرو در عرصه فعالیت های اقتصادی را بنا نهند.
این گروه کارآفرین با اعتقاد به توانا ئیهای تخصصی خود و کارشناسان ، فعالیت خود را از 13 سال پیش آغاز کردند و در این مسیر با فراز و نشیب ها ، سختی ها، نبودها و کمبودها ساختند، تا آنجا که استواری آنها، بنای گروه توسعه را پابرجاتر کرد.
به لطف الهی، تلاش دسته جمعی مدیران و کارکنان، مساعدت مسئولان نظام و اعتماد مشتریان، منجر به راه اندازی تدریجی شرکت های بزرگی شده است که امروزه در قالب گروه توسعه در اکثر بخشهای مهم اقتصادی فعال هستند.



شرکت اعتباری توسعه

(سهامی عام سال تاسیس1376)

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، تأسیس بانک ها مؤسسات اعتباری خصوصی را سومین تحول بزرگ در نظام بانکی کشورپس ازملی شـــدن بانکهاو تصــویب قانون عملیات بانکی بدون ربا به شمار آورده است.    تأسیس مؤسسه اعتباری توسعه را می توان سرآغاز تحولی بزرگ در جلب مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری درطرحهای خرد و کلان بخشهای مختلف اقتصادی دانست، چراکه مؤسسات اعتباری می توانند درتوسعه فعالیتهای کارآمد اقتـصادی و تنوع بخشیدن به این فعالیتها اهمیت و نقش انکار ناپذیری داشته باشند. مؤسسه اعتباری توسعه به عنوان نخستین مؤسسه اعتباری خصوصی کشور پس از انقلاب بعد از اخذ مجوز از بانک مرکزی جمـهوری اســـلامی ایران باهدف ارائه خدمات مالی اعتباری درعرصه نظام بانکی کشور،درپانزدهم شهریور ماه1376، تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کارنمود. ازهمان زمان مؤسسه اعتباری توسعه درسایه تلاش و همت مداوم مدیران ، مشاوران کارشناسان و کارکنان صدیق خود توانســـته است با تلفیـق روشـــــــهای مدیریت و رهبری، سازمانی منســــجم، قوی، پویا وقابل انـعـطاف را بـوجـود آورد و بـا تـکـیه برتـجــارب ارزنده مجموعه کارکنـــان وتـازه تـرین نرم افزارها و سخت افزارهای بانکی ودیگر تجــــــــهیزات موردنیاز، درکناربانکهای بزرگ کشورحضــوریافته و در عرصه خدمات بانکی ، نوآوری نماید.
مؤسسه اعتباری توســــــــعه خدمات خود را درچار چوب آئین نامه های اجرائی قانون عملیات بانکداری بدون ربا تدوین ودرتـــــــــمامی زمینه های بانکی اقدام به برنامه ریزی و طراحی سیستم نموده است. موسسه اعتباری توسعه اکنون که در میانه مسیر گسترش و شکوفایی قرار گرفته ، برنامه دارد تا از عرصه فعالیت های اعتباری وارد دنیای بانکداری شود و در گروه بانک های خصوصی قرار گیرد تا فصل نوینی از خدمات و تلاش را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند . بی شک در این مسیر ارزش آفرینی ،  مشتری مداری وارائه خدمات نوین به مشتریان هدف اصلی این بنای نظام مند خواهد بود .
موسسه اعتباری توسعه خدمت گزاری به مشتریان را نه تنها وظیفه بلکه هنر خود می داند.

لیست خدمات الکترونیکی:


ساتنا
پایا
شبا
اینترنت بانک
تلفن بانک
 SMS بانک توسعه
 خدمات بدون کارت
 سرویس پرداخت اقساط تسهیلات

سرویس پرداخت اقساط تسهیلات

 

مشتریان موسسه اعتباری توسعه، جهت پرداخت کلیه تسهیلات خود در اینترنت بانک می توانند از مسیر ذیل استفاده نمایند:

 

منوی مدیریت تسهیلات/ پرداخت قسط

 

انتخاب پرداخت اقساط تسهیلات در صفحه مدیریت تسهیلات

 

 

 

 

با انتخاب این گزینه صفحه ای به شرح ذیل نمایش داده می شود که در این صفحه با وارد نمودن شماره تسهیلات، شماره سپرده مورد نظر و مبلغ مورد نظر که می تواند شامل کل مبلغ و یا بخشی از مبلغ قسط باشد می توان نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات اقدام نمود.

 

 وارد کردن مشخصات قسط

 

 

 تایید پرداخت قسط

 285201313

  دریافت رسید پرداخت قسط

  285201314

 

 

خدمات بدون کارت مؤسسه اعتباری توسعه

مؤسسه اعتباری توسعه منطبق با استانداردهای روز دنیا به منظور ارائه سرویس های نوین و آسان الکترونیکی به عنوان یکی از خدمات قابل ارائه به دارندگان حساب ،تمهیداتی را فراهم کرد تا مشتریان در محیطی امن و مطمئن به انجام انسداد کارت بانک و اخذ شماره شبای سپرده ها ی بانکی از خودپردازها و بدون ارائه کارت مبادرت ورزند .

بر این اساس در ادامه نحوه ی انسداد کارت بانک و امکان اخذ شماره شبای سپرده های مشتریان مؤسسه اعتباری توسعه بدون در اختیار داشتن کارت بانک مؤسسه تشریح خواهد شد .

 

1) انسداد کارت بانک :

 صورت فقدان کارت بانک هريک از مشتريان موسسه اعتباري توسعه درصورت اطلاع از رمز کاربري کارت و با طي مراحل ذيل ، کارت بانک مشتري قابل انسداد مي باشد :

1-1) مراجعه به يکي از پايانه هاي خودپرداز موسسه اعتباري توسعه .

1-2)  فشردن کليه تاييد بر روي صفحه کليد خودپرداز . (تصوير شماره يک نمايان مي گردد)

1-3) انتخاب گزينه مسدود کردن کارت . (تصوير شماره 1)

 1-4) وارد نمودن شماره کارت بانک . (تصوير شماره 2)

 1-5) وارد نمودن رمز کاربري کارت . (تصوير شماره 3)

 1-6) تاييد مراحل از طريق انتخاب گزينه ثبت و دريافت رسيد . (تصوير شماره 4)

 

2) اخذ شماره شباي سپرده :

درصورت نياز به شماره شباي هريک از مشتريان دارنده سپرده موسسه اعتباري توسعه با طي مراحل ذيل ، شماره شباي سپرده قابل دريافت مي باشد .

2-1) مراجعه به يکي از پايانه هاي خودپرداز موسسه اعتباري توسعه .

2-2) فشردن کليه تاييد بر روي صفحه کليد خودپرداز . (تصوير شماره 5 نمايان مي گردد)

2-3) انتخاب گزينه اعلام شبا .(تصوير شماره 5)

 2-4) وارد نمودن شماره سپرده مورد نظر

 2-5) انتخاب گزينه ثبت و رويت گزينه شباي سپرده .


SMS بانک توسعه

 

Sms بانک موسسه اعتباری توسعه

 

سیستم ارسال صورت حساب از طریق تلفن همراه ( sms ) یکی از سامانه های اطلاع رسانی موسسه اعتباری توسعه در کنار خدمات نوین بانکی می باشد. این سیستم اطلاعات مربوط به تراکنش های حساب را به شماره تلفن همراه معرفی شده توسط مشتری، ارسال می نماید.

 

مشتریان گرامی دارای تلفن همراه می توانند در تمام مدت شبانه روز از خدمات SMS بانک بهره مند شوند.

 

 

 

نحوه دریافت خدمات SMS بانک --------------------------------------------------

 

 

 

کلیه مشتریانی که در موسسه اعتباری توسعه دارای حساب می باشند با مراجعه به هریک از شعب موسسه و تکمیل فرم مربوطه می توانند نسبت به فعال نمودن این خدمت و برقراری ارتباط به منظور استفاده از سامانه SMS بانک اقدام نمایند.

 

موسسه اعتباری توسعه در کوتاه ترین زمان نسبت به فعال نمودن سرویس درخواستی شما اقدام خواهد کرد.

 

 

 

هزینه فعال سازی------------------------------------------------------------

 

 

 

استفاده از خدمات سامانه SMS‌ بانک در موسسه اعتباری توسعه رایگان است.

 

 

 

خدمات سامانه SMS‌ بانک ------------------------------------------------------

 

  1.  
  2. ارسال پیام خوش آمدگویی به مشتریان در سامانه جدید
  3. ارسال پیام با ورود به سامانه اینترنت بانک موسسه اعتباری توسعه به شماره تلفن مشتری در هرساعت از شبانه روز
  4. ارسال پیام در صورت انجام هریک از عملیات واریز/ انتقال وجه به هریک از حساب های سپرده مشتری در هرساعت از شبانه روز
  5. ارسال پیام در صورت انجام هریک از عملیات برداشت/ انتقال وجه از هریک از حساب های سپرده مشتری در هرساعت از شبانه روز

 

 

تلفن بانک

 

هدف از راه اندازی تلفن بانک در مؤسسه اعتباری توسعه ، کاهش فاصله و اتلاف وقت برای دست یابی به خدمات بانکی است . تلفن بانک فارغ از محدودیت های دست رسی و مکانی با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان امکان استفاده از اطلاعات مربوط به حساب ها را فراهم می آورد. با خدمات 24 ساعته تلفن بانک ، حساب ها همیشه در دست_ رس خواهد بود و برای این کار می توانید از تلفن ثابت و همراه استفاده نمائید .

 

 

اشتراک برای تلفن بانک

 

 

جهت اشتراک در تلفن مؤسسه اعتباری توسعه به شعبه ی افتتاح کننده ی حساب مراجعه کنید و فرم های مربوط را از کارشناسان بانک داری الکترونیک دریافت نمایید . پس از تکمیل فرم ها مرز اختصاصی شما پس از یک روز آماده است . به نقطه ی آغاز تلفن بانک خوش آمدید . اکنون شما مشترک تلفن بانک هستید .

 

 

ارتباط با تلفن بانک

 

تلفن خود را در حالت TONEقرار دهید و شماره 81461- 021 را شماره گیری نمائید
شماره مشتری را وارد کنید . کلید ستاره را فشار دهید
شماره رمز را وارد کنید و مجددا کلید ستاره را فشار دهید
اکنون باجه در اختیار شماست.

 

نکته: شماره مشتری قسمت سوم شماره حساب شما است که به صورت انحصاری به هر مشتری اختصاص می یابد .

 

خدمات تلفن بانک "توسعه" عبارتند از:

 

- اطلاع از موجودی حساب
- اطلاع از گردش حساب
- دریافت گردش حساب از طریق نمابر
- انتقال وجه بین حساب های شخصی
- مسدود نمودن کارت بدهی
- آگاهی از وضعیت چک های صادر و واگذار شده
- ثبت مبلغ چک های صادر شده
- مسدود نمودن یک برگ چک و ...

منوی اصلی تلفن بانک:

 

نوع سرویس

نحوه ثبت

عملیات بانکی

انتخاب کلید شماره "1"

عملیات کارت

انتخاب کلید شماره "2"

عملیات چک

انتخاب کلید شماره "3"

تنظیمات

انتخاب کلید شماره "4"

اتصال به مرکز خدمات مشتریان

انتخاب کلید شماره "5"

خروج از سیستم

انتخاب کلید شماره "9"

 

 

  1. 1)عملیات بانکی ( کلید 1) :
  2.  

 

با انتخاب (کلید 1)وارد گروه عملیات بانکی می شوید.سپس باید عملیات بانکی مورد نظر را انتخاب نمایید.عملیاتی که در این بخش می توانید انتخاب کنید در ادامه توضیح داده شده است.

 

 

نوع سرویس

نحوه ثبت

اطلاع از موجودی

انتخاب کلید شماره"1"

اطلاع از گردش حساب

انتخاب کلید شماره "2"

انتقال وجه

انتخاب کلید شماره "3"

دریافت گردش حساب از طریق نمابر

انتخاب کلید شماره "4"

دریافت روزانه گردش حساب از طریق نمابر

 

انتخاب کلید شماره "5"

بازگشت به منوی اصلی

انتخاب کلید شماره "9"

 

1-1)اطلاع از موجودی(کلید 1)

 

 

پس از انتخاب (کلید 1) باید شماره حساب یا کلید میانبر مورد نظر خود را وارد کنید ،لازم به ذکر است که پس از وارد نمودن هر قسمت از شماره حساب کلید * را فشار دهید.

           مثال : اگر شماره حساب 1-54321-800-102 می باشد باید آن را به ترتیب زیر وارد نمایید :

 

 

1*54321*800*102

 

  1. کلید میان بر به منظور دست رسی سریع به عملیات تلفن بانک توسط شعبه به سپرده های مشتری تخصیص و هنگام دریافت رمر تلفن بانک به مشتری تحویل داده می شود. با داشتن این شماره،مشتری می تواند پس از فشار دادن کلید صفر ، کلید میانبر تخصیص داده شده به سپرده خود را وارد نماید.


2-1)اطلاع از گردش حساب(کلید 2)

 

پس از انتخاب(کلید 2)باید شماره حساب یا کلید میانبر مورد نظر را وارد نمایید. سپس سه گردش مالی آخر حساب اعلام می شود.

 

3-1)انتقال وجه (کلید 3)

 

 

پس از انتخاب (کلید3) باید شماره حسابی که وجه از آن برداشت می شود، سپس شماره حسابی که وجه به آن واریز می شود و در نهایت مبلغ انتقال وجه را وارد نمایید ، تا انتقال وجه انجام شود. توجه داشته باشید که انتقال وجه فقط بین حساب های شخصی و حساب های مشترک مشتری که حق برداشت انفرادی نیز دارد امکان پذیر است.

 

4-1)دریافت گردش حساب (کلید 4)

 

 با انتخاب (کلید 4)عملیات دریافت گردش حساب از طریق نمابر امکان پذیر است.با انتخاب (کلید 1)و وارد نمودن شماره حساب و نیز تعداد روزهای مورد نظر ، اطلاعات حساب به شماره پیش فرض ارسال خواهد شد.  با انتخاب (کلید 2)علاوه بر وارد نمودن شماره حساب و تعداد روزهای مورد نظر باید شماره نمابر مربوطه نیز جهت تکمیل عملیات وارد گردد.  در صورتی که از دستگاه نمابر جهت برقراری ارتباط با تلفن بانک استفاده شود، با انتخاب (کلید 3) می توان پس از وارد نمودن شماره حساب و تعداد روزهای مورد نظر با فشردن کلید start گردش حساب را به صورت آنی دریافت نمود.

 

5-1)دریافت گردش روزانه حساب از طریق نمابر (کلید 5)

 

 

پس از انتخاب (کلید 5 )باید شماره حسابی که اطلاعات گردش آن را نیازدارید ، وارد نمایید.اعلام شماره نمابر در مرحله بعدی قرار دارد که در این مقطع می توانید شماره جدیدی به سیستم اعلام کنید و یا از شماره ای که قبلا به بانک اعلام کرده اید، استفاده کنید.اطلاعات این نمابر مربوط به گردش همان روز از حساب درخواستی می باشد. هم چنین در صورتی که از دستگاه نمابر جهت برقراری تماس استفاده می کنید، با انتخاب (کلید 3) می توانید پس از فشردن کلید start اطلاعات گردش حساب را به صورت آنی دریافت نمایید.

 

6-1)بازگشت به منوی اصلی (کلید 9)

 

 

  1. 2)عملیات کارت ( کلید 2) :
  2.  

نوع سرویس

نحوه ثبت

مسدود نمودن کارت بدهی

انتخاب کلید شماره "1"

تایید درخواست گواهی نامه

انتخاب کلید شماره "2"

بازگشت به منوی اصلی

انتخاب کلید شماره "9"

 

قابل توجه :

  1. کارت مسدود شده فقط با مراجعه به شعبه فعال می شود.

 

 

  1. 3)عملیات چک ( کلید 3) :
  2.  

نوع سرویس

نحوه ثبت

اطلاع از وضعیت چک های صادره

انتخاب کلید شماره "1"

اطلاع از وضعیت چک های واگذار شده

انتخاب کلید شماره "2"

ثبت مبلغ چک های صادره

انتخاب کلید شماره "3"

مسدود نمودن یک برگ چک

انتخاب کلید شماره "4"

بازگشت به منوی اصلی

انتخاب کلید شماره "9"

 

قابل توجه :

 

پس از انتخاب گزینه مسدود نمودن یک برگ چک ، با اعلام علت مسدود نمودن ، شماره ی چک را باید به سیستم اعلام کرد.
شما می توانید به طور موقت حداکثر تا یک هفته با توجه به قانون چک تا ارائه گواهی سرقت یا مفقودی از نیروی انتظامی چک های صادره خود را مسدود نمایید.

  1. 4)تنظیمات ( کلید 4) :
  2.  

نوع سرویس

نحوه ثبت

تغییر رمز

انتخاب کلید شماره"1"

تغییر شماره نمابر

انتخاب کلید شماره "2"

تغییر وضعیت انتقال وجه

انتخاب کلید شماره "3"

تغییر سقف انتقال وجه روزانه

انتخاب کلید شماره "4"

تغییر سقف انتقال وجه ماهانه

انتخاب کلید شماره "5"

بازگشت به منوی اصلی

انتخاب کلید شماره "9"

 

قابل توجه :

 

  1. انتخاب رمز تلفن بانک به صورت یک عدد 4 رقمی
    مراجعه به شعبه جهت فعال سازی مجدد وضعیت انتقال وجه (در صورت غیر فعال کردن)
    سقف انتقال وجه نمی تواند از میزان تعیین شده در قرارداد بیشتر باشد .

  1. 5)خروج ( کلید 9) :

اینترنت بانک

اينترنت‌بانك سرويسي است كه به مشتري امكان مي‌دهد تااز طريق برقراري ارتباط با شبکه‌ي اينترنتي بتواند امور بانكي خود را انجام دهد. پس تنها با داشتن يك ارتباط اينترنتي در هر جاي دنيا مي‌توان از خدمات اينترنت‌بانك استفاده كرد. كافي است ارتباط اينترنتي رايانه‌ را برقرار كرده سپس با مراجعه به سايت بانك و وارد‌كردن شماره‌ي مشتري و رمزي كه توسط بانك ارائه مي‌شود از خدماتي كه اين سيستم در اختيار قرار مي‌دهد بهره‌مند شد. در‌حال‌حاضر خدمات بانک‌داري اينترنتي مؤسسه‌ي اعتباري توسعه، فعال و آماده ارائه‌ي خدمات به مشتريان خود است .

 

ورود به سامانه اينترنت بانک مؤسسه اعتباري توسعه

 

ابزار مورد نياز براي بهره‌گيري از سامانه‌ي اينترنت‌بانک عبارتند از:

 

· يک دستگاه رايانه

· يک ارتباط اينترنتي

· يک حساب نزد مؤسسه‌ي اعتباري توسعه

· مجوز استفاده از اينترنت شامل نام کاربري و کلمه عبور که از شعبه مي بايد دريافت شود.

جهت ورود به سامانه‌ي اينترنت‌بانک همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید از فرمی که در وب‌سايت مؤسسه به آدرس www.cid.ir ، قرار داده شده‌است، استفاده مي‌شود.

 جهت ورود به سيستم اينترنت بانک توصيه مي شود درصورتي‌که نسخه‌ي مرورگر اينترنت‌اکسپلورر شما 7.0 است، از اينترنت‌اکسپلورر 8.0 و يا ساير مرورگرها بايد استفاده شود درغيراينصورت به دليل رعايت نکات امنيتي، صفحه‌اي نمايش داده خواهد شد که مي‌بايد مطابق دستورالعمل مراحل شرح داده‌شده در صفحه انجام گيرد.

 

در صورت  وارد‌كردن صحيح اطلاعات، وارد صفحه‌ي اصلي اينترنت‌بانک يا صفحه‌ي خانه خواهيد شد که در آن صفحه سپرده‌هاي برگزيده‌ي شما نمايش داده‌ مي‌شود.

در سمت راست صفحه منويي به شرح ذيل مشاهده مي‌شود که با کليک روي هر يک از گزينه‌هاي آن مي توان به امکانات ديگر اينترنت‌بانک مؤسسه‌ي اعتباري توسعه دست يافت که از‌جمله اين گزينه‌ها خانه، سپرده‌ها در يک نگاه، انتقال وجه، وضعيت چک، تسهيلات، کارت، پرداخت قبض، تنظيمات، تماس با ما و خروج است.

پایا

اتاق پاياپاي الکترونيکي

سامانه اتاق پاياپاي الکترونيکي(پايا) يکي از سامانه هاي ملي نظام پرداخت مي باشد، که مسوليت اجرا و نگهداري آن بعهده بانک مرکزي ج.ا.ا. مي باشد. اين سامانه دو نوع دستور پرداخت خرد بين بانکي(شامل واريز مستقيم و دستور برداشت مستقيم) را به صورت دسته اي دريافت و پردازش نموده و نتيجه مبادلات را جهت تسويه به سامانه ساتنا منتقل مي نمايد .

 

دستور پرداخت واريز مستقيم

دستور پرداخت واريز مستقيم، شيوه اي از پرداخت است که طي آن صاحب حساب از بانک خود مي خواهد در زمانهاي معين مبلغ يا مبالغي را از حساب وي برداشت و به حساب هاي ذينفع در بانک هاي ديگر انتقال دهد . مانند : دستور پرداخت هاي حقوق و دستمزد ، مستمري، سود سهام، اقساط، شهريه

 

دستور پرداخت برداشت مستقيم

برداشت مستقيم شيوه اي از انتقال وجه ميباشد که در آن، مشتري ، بانک را مجاز مينمايد که مبالغ مشخصي را در زمانهاي تعيين شده از حسابهاي اشخاص ديگر در بانکهاي مختلف برداشت و به حساب وي واريز نمايد. البته اين امر با توافق قبلي طرفين و تنظيم فرم برداشت مستقيم ( Direct Debit Form ) و ارائه آن به بانک صورت مي پذيرد. مانند: دستور پرداخت هاي برداشت مبالغ قبوض، ماليات، عوارض و اقساط.

 

مزاياي استفاده از سامانه پايا

· كاهش استفاده از چك

· كاهش مراجعه به بانكها

· نظارت بر پرداخت ها

· امنيت پرداخت ها

ساتنا
نظامي الکترونيکي است که پردازش و تسويه تراکنش هاي بين بانکي و دستورپرداخت هاي فوري را به صورت انفرادي و آني انجام مي دهد.

بانک مرکزي راهبري سخت افزارها و نرم افزارهاي "ساتنا" و اداره امور روزانه و مسائل عملياتي را به عهده دارد.

نرم افزار سامانه جهت مبادلات پيام (دستور پرداخت)از طريق کانال ارتباطي بين موسسه اعتباري توسعه با بانک مرکزي و ساير بانک هاي عضو نصب و راه اندازي مي گردد و عمليات انتقال وجوه از بانک مبدا (درخواست کننده) به بانک مقصد(ذينفع)بصورت برخط (online) مي باشد.
نحوه استفاده مشتريان از خدمات ساتنا:

مشتران براي انتقال وجه از حساب خود از موسسه اعتباري توسعه به حساب ذينفع در بانک هاي ديگر عضو سامانه دستور پرداختي در قالب فرم "دستورپرداخت از طريق سامانه تسويه ناخالص آني" تکميل کرده و بانک طبق اين دستور پرداخت اقدام به پرداخت وجه به حساب ذينفع نزد بانک مقصد مي نمايد.
مراحل انجام کار در شعبه:

1.مراجعه مشتري به بانک و تکميل فرم

2.تکميل مندرجات فرم دستور پرداخت و ارائه آن به همراه مدارکاحراز هويت و ساير مدارک لازم به متصدي شعبهتطبيق مشخصات فردي مشتري مندرج در فرم پرداخت با مدارک احراز هويت و تاييد آن

3.پس از انجام مراحل فوق و کنترل و تاييد فرم دستور پرداخت و بداشت وجه درخواست از حساب مشتري انتقال وجوه مورد نظر از طريق سامانه صورت خواهد گرفت.
شرايط استفاده از سامانه:

صادرکننده دستور پرداخت بايد در بانک مبدا داراي يکي از حساب هاي جاري يا پس انداز بوده بنابراين ارسال وجه نقد و شبه پول از قبيل ايران چک و حواله رمزدار بين بانکي و .... از طريق اين سامانه امکان پذير نمي باشد.همچنين ذينفع بايد در بانک مقصد داراي حساب جاري يا پس انداز باشد.صدور دستور پرداخت جهت واريز به حساب هاي بانکي نظير چک رمزدار تضميني و ... انجام مي پذيرد.
مزاياي استفاده از سامانه ساتنا:

استفاده از سيستم سامانه تسويه حساب ناخالص آني به دليل عدم نياز به حمل و نقل چک عدم نياز به بانک گيرنده وجه و عدم وجود خطر مفقود يا سرقت شدن چک سبب کاهش شديد ريسک انتقال وجوه بين بانکي خصوصا در مبالغ کلان و بالا رفتن ضريب امنيت نقل و انتقالات پولي و سرعت در حواله پول به شهرستان ها مي گردد.
مبالغ قابل انتقال از طريق سامانه:

تمامي دستور پرداخت ها با هر مبلغي در اين سامانه پذيرش مي گردد.
روزها و ساعات کاري سيستم:

ساعات کاري سامانه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7.30 الي 13 ظهر و پنجشنبه از ساعت 8.30 الي 12 ظهر خواهد بود.تاريخ موثر تسويه (واريز به حساب بانک ذينفع) آندسته از پرداخت هايي که بعد از ساعت فوق به بانک ارائه مي شود در اولين روز کاري بعد مي باشد.
بانک هاي عضو سامانه:

علاوه بر موسسه اعتباري توسعه بانکهاي زير نيز عضو سامانه مي باشند.

بانک توسعه صادرات و اقتصاد نوين و پارسيان و پاسارگاد و پست بانک ايران و تجارت و رفاه و سامان و سپه و سرمايه و صادرات ايران و صنعت و معدن و کارآفرين و کشاورزي و مسکن و ملت وملي ايران
توصيه به استفاده کنندگان از سامانه ساتنا:

به دليل اينکه امکان حذف و يا برگشت هيچ دستور پرداختي پس از صدور پيام و تسويه در سامانه ساتنا(بانک مرکزي) وجود ندارد لذا به استفاده کنندگان از اين سامانه اکيدا توصيه مي شود در هنگام تکميل فرم نهايت دقت را يه عمل آورند تا مشکلي در خصوص واريز وجه به حساب ذينفع در بانک مقصد به وجود نيايد زيرا در صورت ارائه اطلاعات غلط هيچگونه مسئوليتي متوجه بانک ارسال کننده نخواهد بود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید

FacebookMySpaceDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS Feed

تبلیغات



 

افراد آنلاین

ما 82 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

شما اینجا هستید: Home بانک ها موسسات مالی موسسه اعتبارى توسعه