ورود ثبت

ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *

 

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

  بانکداری الکترونیکی به دلیل ماهیت گستردگی و شعار همه کس, همه جا با هر رسانه ای ویژگی های...

 چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

در اسكناس‌های چاپ شده توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود...

 تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

برخی بیماران دچار اختلال دید 3بعدی که نمی‎توانستند عمق تصاویر را درک کنند، با تماشای فیلم‎های...

 رفع تحریم ایران توسط Adobe

رفع تحریم ایران توسط Adobe

چندی پیش به گوش می‌رسید که ادوب، شناسه‌های ایرانی را بلاک می‌کرد اما شاید به دلیل لغو تحریم‌های...

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

  اکنون همه ما می‌دانیم که شغل‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم‌افزار در حال قبضه کردن تمامی...

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

بعضی کارها را آدم ها تا جوان هستند باید بیاموزند و آن را برای خود به شکل عادت در آوردند. یکی از...

مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

 آنچه موجب نوآور بودن یک شرکت می‌شود چیست؟ مسلما یک ابتکار خلاقانه کافی نیست. اینکه لغت نوآوری در...

دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به شیوه‌های جدید کلاه‌برداری، از دارندگان سهام...

دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

نشست فوق العاده شورای عالی کار با موضوع بررسی نرخ پایه سنوات کارگران و تطبیق آن با عوامل بهره‌وری...

آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام‌های...

  • مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    چهارشنبه, 07 فروردين 1392 06:37
  •  چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    سه شنبه, 28 خرداد 1392 16:16
  •  تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    سه شنبه, 04 تیر 1392 16:06
  •  رفع تحریم ایران توسط Adobe

    رفع تحریم ایران توسط Adobe

    پنج شنبه, 13 تیر 1392 11:12
  • 10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    پنج شنبه, 18 مهر 1392 16:10
  • این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    چهارشنبه, 08 آبان 1392 15:36
  • مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

    سه شنبه, 06 آبان 1393 13:24
  • دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

    شنبه, 10 آبان 1393 13:22
  • دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

    دوشنبه, 19 آبان 1393 11:23
  • آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

    دوشنبه, 01 دی 1393 19:08

بانک ملی ایران

تشكيل بانك به شكل جديد نخستين بار در سال 1258 هجري شمسي( 1296 ه‍ - ق ) ده سال قبل از بوجود آمدن بانك شاهي از سوي حاج محمد حسن امين دارالضرب يكي از صرافان بزرگ تهران به ناصرالدین شاه قاجار پيشنهاد شد .  متاسفانه اين پيشنهاد با دخالتهاي بيگانگان و عوامل آنان جامه عمل نپوشيد و بجاي آن بانك شاهي در ايران مستقر گرديد.

  پس از استقرار مشروطيت هنگامي كه دولت از مجلس شوراي ملي اجازه استقراض خارجي خواست، احساسات ملي كه از وامهاي گذشته و رفتار بانكهاي بيگانه جريحه دار شده بود به هيجان آمد و نمايندگان مردم به منظور قطع نفوذ سياسي و اقتصادي بانكهاي مذكور و در ترميم وضع مالي خزانه ضمن مخالفت با استقراض خارجي تاسيس بانك ملي را خواستار شدند، و جمعي از بازرگانان و صرافان متعهد مشاركت در اين بانك  شدند و در آذرماه 1285 با اعلاني كه مبين احساسات عمومي و علاقه مردم به تاسيس يك بانك اعتباري ملي در ايران بود، انتشار يافت .
در روز 23 آبان 1285 ميرزا ابوالقاسم ناصرالملك وزير ماليه وقت مظفرالدين شاه در مجلس شوراي ملي حاضر شد و از اوضاع نابسامان مالي كشور خبرداد و پيشنهاد داد كه دولت براي رفع اين مشكل مبلغي از كشورهاي اروپايي وام دريافت كند كه با مخالفت شديد نمايندگان مواجه شد . نمايندگان پس از شور و پيگيري در روز 9 آذر ماه همان سال با تأسيس بانكي كه بتواند براي كشور سود داشته و با سپرده هاي مردم به نفع كشور و مردم كاركند موافقت كردند. خبر تشكيل بانك ملي با سرمايه 15 ميليون ( 30 كرور) قابل افزايش به 50 ميليون تومان با وجد و شعف عموم ملت روبرو شد.

از طرفي ديگر تغييرات ناگهاني در اوضاع سياسي و انعقاد قرارداد 1907 ميلادي بين دولتهاي روسيه و انگليس و تقسيم ايران و نيز آغاز جنگ جهاني اول و ورود نيروهاي اشغالگر به ايران تمام كوششها و تلاشهاي تشكيل بانك ملي را نقش بر آب كرد و اين آرزوي بزرگ مردم سالها به تعويق افتاد.

پس از پايان جنگ جهاني اول و خروج اشغالگران از ايران ، سرانجام قانون تاسيس بانك ملي ايران در جلسه مورخ 14 ارديبهشت 1306 به تصويب مجلس رسيد و اساسنامه بانك در 14 تير ماه 1307 مورد تصويب كميسيون ماليه مجلس قرار گرفت و در روز سه شنبه20 شهريور 1307 بانك ملي ايران در تهران رسماً كار خود را آغازكرد.

اولين مدير عامل بانك ملي دكتر كورت لنيدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 كارشناس از كشور آلمان به ايران آمدند.

بر حسب اساسنامه بانك ، بانك ملي ايران بصورت يك شركت سهامي داراي شخصيت حقوقي شناخته شد و تابع قوانين تجاري تلقي گرديد .

سرمايه اوليه بانك 20 ميليون ريال بود كه فقط 8 ميليون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمايه بانك به 300 ميليون ريال و در سال 1331 به دوميليارد ريال افزايش يافت كه تمام آن پرداخت شده است . اين سرمايه در حال حاضر 23 هزار و سيصد ميليارد ريال مي باشد .

با توجه به اينكه در آن تاريخ متخصصين بانكي در ايران وجود نداشت بموجب قانوني اجازه استخدام اتباع سويسي يا آلماني بمنظور اداره بانك داده شد. تعداد كاركنان بانك در روز افتتاح اعم از ايراني و آلماني از 27 نفر تجاوز نمي‏كرد در حال حاضر تعداد كاركنان بانك ملي ايران بالغ بر 45 هزار نفر است .

در ابتداي تاسيس بانك علاوه بر شعبه مركزي دو شعبه در بازار تهران و بندربوشهر كه مهمترين بندر بازرگاني آنروز ايران بود تاسيس گرديد .

نخستين نمايندگي بانك در خارج از كشور در سال 1327 در هامبورگ تاسيس شد .

تاسيس بانك كارگشايي: در سال 1305 بنگاهي بنام موسسه رهني دولتي ايران، از محل وجوه صندوق بازنشستگي كاركنان دولت براي رفع حوائج مردم بوجود آمد كه تا سال 1307 تحت نظر وزارت دارايي اداره مي گرديد پس از تاسيس بانك ملي به اين بانك واگذار و در سال 1318 اين موسسه بنام بانك كارگشايي مرسوم و يكي از سازمانهاي تابعه بانك ملي محسوب شد .

در تاريخ 22 اسفند ماه 1310 حق نشر اسكناس از تصويب مجلس شوراي ملي گذشت و رسماً به مدت 10 سال بانك ملي ايران اعطا شد كه به خودي خود قابل تمديد بود و در فروردين ماه 1311 نخستين اسكناس بانك ملي ايران انتشار يافت .

صندوق پس انداز : در سال 1318 بموجب قانوني بمنظور تشويق و ترغيب مردم به پس انداز، صندوق پس‌انداز بانك ملي ايران تاسيس شد كه پس از استقرار نظام بانكداري اسلامي بصورت قرض الحسنه پس‌انداز، يكي از واحدهاي فعال بانك به شمار مي رود .

نخستين مجله اقتصادي كشور در سال 1313 انتشار يافت كه اولين نشريه آماري، اقتصادي و مالي در ايران بود كه به تهيه شاخص قيمتها، شاخص عمده فروشي و تحول وقايع اقتصادي مبادرت و توانست گام موثري براي تهيه زمينــــــــه مطالعــــــــات اقتصادي در كشــــــور را فراهم آورد اين نشريه به همت دكتر لوتس گيلهامر DR. Lutz Glelhammer اولين رئيس اداره بررسيهاي اقتصادي و احصائيه(آمار) بانك منتشر شد .

بانك كشاورزي تفكيك بانك فلاحتي از بانك : در قانون اجازه تأسيس بانك مقرر شده بود چنانچه دامنه معاملات شعبه فلاحتي بانك، توسعه يابد به بانك مستقلي تبديل گردد. در تاريخ 25 تير ماه 1312 شعبه فلاحتي بانك ملي ايران تفكيك و به بانك مستقلي نام بانك كشاورزي تبديل شد .

بانك مركزي : تا قبل از سال 1338 بانك ملي ايران وظايف بانك مركزي مانند حق انحصاري انتشار اسكناس و تنظيم جريان پول كشور را بعهده داشت در سال 1338 لايحه اساسنامه بانكي و پولي ايران به تصويب مجلس رسيد و از هجدهم مرداد 1339 وظايف بانك مركزي از بانك ملي منتزع و با سرمايه 6/3 ميليارد ريال فعاليت خود را آغاز نمود.


آرزوي مردم ايران و علاقه آنها براي تاسيس بانك ملي رهايي از سلطه اقتصادي و سياسي بيگانگان و جلوگيري از تسلط آنها بر منابع حياتي و ذخائر كشور بود، بانك ملي و ديگر بانكهائي كه پس از آن آغاز فعاليت نموده‏ اند ، توانستند خدمات مفيد و ارزنده‏اي مانند جمع آوري سپرده‏هاي مردم، حل مشكل نگهداري وجوه نقد و طلا و نقره، نگهداري حساب خزانه دولت،‌اعطاي تسهيلات اعتباري جهت راه‌اندازي كارخانجات و موسسات بزرگ توليدي و زيربنائي ، احداث واحدهاي صنعتي- كشاورزي ، تسهيل در روابط تجاري داخلي و خارجي را ارائه نمايند.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي و استقرار حاكميت جمهوري اسلامي،‌تغيير سيستم بانكداري و حذف ربا و ايجاد بانك بر مبناي تعاليم و احكام اسلامي مورد توجه قرار گرفت كه پس از تصويب لايحه قانوني عمليات بانكي بدون ربا در سال 1362 و ابلاغ آن به بانكها، دستورالعملها و آئين نامه هاي اجرايي تهيه و از اول فروردين ماه 1363 اين قانون در بانك ملي ايران مورد اجرا گذاشته شد .

اكنون 83 سال است كه از تأسيس پرافتخار بانك ملي ايران مي‏گذرد . در حال حاضر بيش از  3277 شعبه فعال در داخل ، 13 شعبه فعال  و 4 سابسيدري در خارج كشور و 180 باجه مشغول بكارند كه باعث شده اين بانك يكي از قوي‏ترين مؤسسات مالي چه در ايران حتي در دنيا باشد(.جدول توزيع شعب در كشور)

بانكم ملي ايران در حال حاضر با بالغ بر 40 هزار كارمند فعال آماده خدمت رساني به ملتي است كه با همت خود پايه هاي تشكيل اين بانك را استوار نمودند. (جدول آمار كاركنان بانك)

بانك ملي ايران بمنظور اجراي هر چه صحيح تر قوانين كه با دوصفت  بارز و مهم آن وجه تمايز سيستم بانكداري اسلامي و نظام بانكداري در جهان امروز است تعيين حذف ربا از سيستم بانكي و نظام اقتصادي كشور و استفاده از سرمايه هاي بانك و سپرده هاي مردم بمنظور رشد اقتصادي براي محرومين و ايجاد عدالت و قسط در جامعه با تلاش كاركنان معتمد و متخصص خود توانسته است گامهاي موثر و مفيدي را بردارد.

منشور اخلاقی بانک ملی ايران

كاركنان بانك ملي ايران با ايمان به اراده خالق هستي و درجهت حفظ منافع ملي به ارائه خدمات بانكي به مشتريان مي پردازند و جلب رضايت آنان را سرلوحه امورخود مي‏دانند.

۞ كاركنان بانك ملي ايران بر اين باورند كه مشتريان سرمايه هاي واقعي بانك هستند و حضور آنان را در شعب خود مغتنم مي شمارند.

۞ كاركنان بانك ملي ايران با رعايت نظم ، آراستگي ، وقت شناسي و مسئوليت پذيري آماده پذيرش همگان در واحدهاي بانك ( در شعب درون مرزي و برون مرزي ) مي باشند.

۞ كاركنان بانك ملي ايران بر اين باورند كه عزت ، احترام و تكريم مراجعان به واحدهاي اين بانك ، از مهمترين مسئوليتهاي آنان است و سعي خواهند نمود تا شخصيت وجايگاه مشتريان در فرآيند ارتباطات متقابل محفوظ باشد.

۞ كاركنان بانك ملي ايران انجام امور مراجعان را در كوتاه ترين زمان ممكن ضروري دانسته و كوشش خواهند نمود از اتلاف وقت آنان در واحدهاي بانك جلوگيري نمايند.

۞ كاركنان بانك ملي ايران مصمم هستند خدمات خود را با كيفيت مطلوب و به شيوه‏اي مناسب ونوين در اختيار مشتريان بانك قرار دهند.

۞ كاركنان بانك ملي ايران وظيفه دارند تا در حوزه كاري خود هرگونه اطلاعات مورد نياز مشتريان را به سرعت و با توجه به مقررات براي آنان فراهم آورند.

۞ كاركنان بانك ملي ايران بر اين باورند كه مبناي ارزيابي فعاليت هاي آنان نظرات و ميزان رضايت مشتريان است.

۞ كاركنان بانك ملي ايران دريافت هرگونه انتقاد نظر يا پيشنهاد از سوي مشتريان را ارج نهاده و از آن به عنوان زمينه ساز رشد و ارتقاء بانكي استقبال مي كنند. 

سامانه های بانکی

 سامانه بانكداری اينترنتی(سبا)
 سامانه دستور پرداخت گروهی پایا( ACH )
 سامانه تلفن بانك ملي
 سامانه خدمات اينترنتی
 سامانه تسویه ناخالص آنی (ساتنا)
 سامانه حواله الکترونیکی بانکی(سحاب)
 سامانه وصول و واریز دسته ای چک ها
 سامانه معاملات آنلاین بورس
 سامانه رعد ملی ( ussd )

سامانه بانكداری اينترنتی(سبا)

كاربرانی که مایل به استفاده از این حساب باشند باید با مراجعه به سایت بانک ملی ایران ورود به سامانه سبا فرم عضویت این خدمت را پر نموده و در همین فرم شعبه ای را بر اساس راحتی کار خود به عنوان شعبه ای که برای تکمیل کار به آن مراجعه خواهند نمود انتخاب نمایند. (هر شعبه ای از بانک ملی ایران )

سامانه دستور پرداخت گروهی پایا( ACH )

دستــور پرداختهای گروهی عمدتاً برای پرداخت های تجاری کاربران شرکتی و سازمانی ،سازمانهايي كه حساب اصلي آنها در بانك ملي ايران مي باشد مي توانند بدون الزام مخاطبان تجاري خود به افتتاح حساب در يك بانك ، از طريق تكميل و ارسال فرمهاي مربوطه كه در اين بخش موجود مي باشد به حساب افراد در هر بانك ديگر وجه مربوطه را پرداخت نمايند .

سامانه تلفن بانك ملي

بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان محترم در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به راه اندازی سیستم تلفنبانک نموده و شماره تلفن هاي 2784 و 09622  جهت استفاده از خدمات فوق تعبیه شده است .

سامانه خدمات اينترنتی

بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات نوین و بانکداری الکترونیک برای کلیه مشتریانی که یکی از انواع حسابهای متمرکز(سیبا) را داشته باشند این امکان را فراهم نموده است تا با عضویت در بخش خدمات اینترنتی این بانک ضمن آگاهی از مانده حساب و گردش حساب كليه حسابها اعم از سيبا و غير متمركز مشتمل بر ريالي و ارزي، جاري، قرض الحسنه و كوتاه مدت،  در صورت  تمایل صورتحساب خود را در هر بازه زماني كه خود مي خواهند  از طریق چاپ در قالب فایل اکسل دریافت نمایند .

سامانه تسویه ناخالص آنی (ساتنا)

در اين سامانه مشترياني كه در بانك ملي داراي يكي از انواع حساب (جاري، پس انداز و كوتاه مدت) مي باشند ، مي توانند نسبت به انتقال وجوه (مبالغ بيش از يكصد و پنجاه ميليون ريال) به حساب خود و يا ساير افراد در ساير بانك ها اقدام نمايند .

از مزاياي بكارگيري ساتنا امنيت، سرعت و سادگي انجام عمليات آن مي باشد . 

سامانه حواله الکترونیکی بانکی(سحاب)

سحاب سامانه اي است كه به مشتريان بانك امكان مي دهد با استفاده از كارت خود بتوانند به هر بانك ديگر عضو مركز «‌شتاب» حواله كنند . استفاده از سحاب هم در شعبه و هم در خوپردازها و هم در اينترنت بانك ميسر است .

استفاده از خدمات « سحاب در شعبه‏‌، از دستگاه كارتخوان   (pin pad) و منوي تحويلداري استفاده مي شود

در شعب‏‌، مشتري بايد فرم مخصوص انتقال را تكميل كند .

سامانه وصول و واریز دسته ای چک ها

نرم افزار دریافت فایل اطلاعات چکهای واگذاری (کلر) است ، لذا در صورت تمایل می توانید بادریافت این نرم افزار فایل اطلاعات چکهای واگذاری به حسابهای متمرکز خود را تهیه و به همراه اصل چکهای واگذاری به شعبه دارنده حساب ارائه فرمایند .

لازم به توضیح است که در حال حاضر تنها شعب تحت پوشش ادارات امور شعب ( تهران -البرز- آذربایجان شرقی - اصفهان و فارس) می توانند از این امکان استفاده نمایند.

سامانه معاملات آنلاین بورس

معاملات مجازی و حذف و رفت وآمد، بانک ملی ایران در راستای استقرار بانکداری الکترونیکی امکان خرید سهام بورس و اوراق بهادار را به صورت الکترونیکی ایجاد نموده است .

مشتريان با مراجعه به شركت هاي كارگزاري بورس (درحال حاضر شركت هاي كارگزاري بانك ملي و كارگزاري مفيد) و درخواست برقراري ارتباط برخط به منظور انجام معامله به صورت الكترونيكي، نسبت به تكميل فرم ها، قراردادها و معرفي حساب خود اقدام خواهند نمود .

سامانه رعد ملی ( ussd )

با استفاده ازبرخي خدمات بانكي بدون نياز به هر گونه نرم افزار و يا سيستم هاي خاص به راحتي توسط هر مشتري كه داراي يك سيم كارت همراه اول و يا ايرانسل و يك تلفن همراه با هر مدلي  باشد ‏، قابل استفاده است .

 پايانه هاي الكترونيكي


خودپرداز
پایانه فروش
کیوسک
خود دریافت (میز کار هوشمند)
pinpad
شعب شهاب ملی
پایگاه های شبانه روزی خودپرداز


پايانه هاي الكترونيكي

ايجاد پايانه هاي مختلف براي استفاده از كارتهاي بانكي به جاي وجه نقد يكي از اهداف بانك بوده و خوشبختانه بانك ملي ايران توانسته با بيشترين تعداد پايانه هاي مختلف نصب شده در نقاط مختلف بيشترين تعداد تراكنش ها ي پايانه ها را به خود اختصاص دهد.
سياست بانك در نصب و راه اندازي پايانه ها توزيع به نحو مناسب و قابل دسترس در كليه نقاط كشور مي باشد .
آشنايي با انواع مختلف پايانه ها- محل استقرار آنها مطمئنا شما را در مديريت بهتر زمانتان ياري خواهد نمود.

خودپرداز

قسمت هاي اصلي دستگاه
  قسمت ورودي كارت(كارتخوان)
صفحه نمايش
كليدهاي عملياتي اطراف صفحه نمايش براي انتخاب گزينه هاي مورد نظر
صفحه كليد مشتري
دريچه پرداخت وجه
محل خروج كاغذ رسيد مشتري

 

  پایانه فروش
 پايانه هاي فروش P.O.S) POINT OF SALE) دستگاهي است كه در مراكز فروش كالا و خدمات نصب مي شود تا در معاملات به جاي پرداخت وجه نقد و حمل و نقل فيزيكي پول، مبلغ مورد معامله به صورت الكترونيكي از حساب دارنده كارت (مشتري) كسر و به حساب پذيرنده كارت (فروشنده) واريز گردد.

کیوسک

در حال حاضر جهت رفاه حال مشتریان و امکان دسترسی آسان به گردش حسابها ی متمرکز و غیر متمرکز ، کیوسکهایی را در ایستگاههای شبانه روزی و برخی از شعب، مستقر شده است.

خود دریافت (میز کار هوشمند)

 به منظور رفاه حال مشتریان محترم در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های خوددریافت هوشمند، بدون نیاز به حضور متصدیان امور بانکی و تنها با استفاده از ملی کارت برای ارائه خدمات بانکی شده است.

pinpad

دارندگان ملی کارت می توانند با مراجعه به شعب از طریق دستگاههای Pin Pad از خدمات مبتنی بر کارت بهره مند گردند

شعب شهاب ملی

شهاب ملي شعب تمام الكترونيك و بدون كارمندي هستند كه به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتريان بانك مي باشند.

اين شعب براي اولين بار در كشور راه اندازي گرديده و اكثر خدمات بانكي را بدون مراجعه به كاركنان بانك از طريق دستگاههاي مختلف بانكي امكان پذير مي سازند.

پایگاه های شبانه روزی خودپرداز

در راستاي اجرايي نمودن بانكداري الكترونيك و دسترسي سريع مشتريان در ساعات متفاوت شبانه روز اقدام به راه اندازي مكان هايي شده است كه مجهز به چندين دستگاه خودپرداز و دستگاه وب كيوسك بوده و بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتريان مي باشد . ضمناً‌اين پايگاه ها مرتب كنترل مي شوند تا مشكلي در خودپردازها ايجاد نگردد.

سایر خدمات الكترونيكی

بانك ملي ايران در راستاي اهداف دولت الكترونيك و تحقق بانكداري الكترونيك هر روز بيش از پيش با ارائه خدمات نوين بانكي خود را در رسيدن به اين هدف مصر نموده و مشتريان را قادر مي سازد تا از هر مكان و در هر زماني بتوانند خدمات بانكي خود را دريافت نمايند .

امكاناتي از نوع :‌

همراه بانک ملی

خدمات همراه بانک ملی نسخه 2.5

مشتري گرامي ضمن سپاس از انتخاب همراه بانك ملي  براي انجام امور بانكي خود، به اطلاع مي رساند جهت استفاده بهينه از اين سامانه قبل از استفاده فايل راهنما را كاملا مطالعه نماييد .

توجه: به منظور پرهيز از ارجاع مشتريان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگير تر مشتريان ضمن رعايت جوانب امنيتي سامانه ، جهت ثبت نام مشتريان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرويسهاي تلفني نیز قابل استفاده مي باشد ، کمک گرفته شده است.


خدمات در حال انجام همراه بانك ملی نسخه جدید 2.5

    انتقال از حساب به کارت
    دریافت اطلاعات تسهیلات
    صورت حساب کارت
    اطلاعات سه شارژ آخر ، بررسی نسخه و دریافت آخرین پاسخ
    مشاهده مانده حساب
    مشاهده گردش حساب
    انتقال به حساب دیگران(سیبا)
    انتقال وجه بین بانکی(پایا)
    پرداخت اقساط تسهیلات
    استعلام چک
    تعیین مبلغ چک
    انتقال وجه بين حسابهاي داراي يك شماره مشتري
    پرداخت قبض
    خريد شارژ سيم كارت
    دريافت اطلاعات شارژ سيم كارت
    نرخ ارز
    مانده کارت شتابی
    اعلام مفقودی کارت

جهت استفاده از کلیه سرویس های سامانه همراه بانک به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. لازم به ذکر است در نسخه جديد همراه بانك براي دريافت كليه خدمات اين سامانه  تکمیل فرم فعال سازی در شعب بانک الزامي است.

 

 

(Windows Mobile) Midlet Manager11.1.7.1036 فایل مربوط به

(Windows Mobile) Midlet Manager11.1.7.1034 فایل مربوط به

سوالات متداول

به اشتراک بگذارید

FacebookMySpaceDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS Feed

تبلیغات



 

افراد آنلاین

ما 62 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

شما اینجا هستید: Home بانک ها بانک های دولتی بانك ملي ايران