ورود ثبت

ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *

 

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

  بانکداری الکترونیکی به دلیل ماهیت گستردگی و شعار همه کس, همه جا با هر رسانه ای ویژگی های...

 چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

در اسكناس‌های چاپ شده توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود...

 تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

برخی بیماران دچار اختلال دید 3بعدی که نمی‎توانستند عمق تصاویر را درک کنند، با تماشای فیلم‎های...

 رفع تحریم ایران توسط Adobe

رفع تحریم ایران توسط Adobe

چندی پیش به گوش می‌رسید که ادوب، شناسه‌های ایرانی را بلاک می‌کرد اما شاید به دلیل لغو تحریم‌های...

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

  اکنون همه ما می‌دانیم که شغل‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم‌افزار در حال قبضه کردن تمامی...

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

بعضی کارها را آدم ها تا جوان هستند باید بیاموزند و آن را برای خود به شکل عادت در آوردند. یکی از...

مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

 آنچه موجب نوآور بودن یک شرکت می‌شود چیست؟ مسلما یک ابتکار خلاقانه کافی نیست. اینکه لغت نوآوری در...

دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به شیوه‌های جدید کلاه‌برداری، از دارندگان سهام...

دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

نشست فوق العاده شورای عالی کار با موضوع بررسی نرخ پایه سنوات کارگران و تطبیق آن با عوامل بهره‌وری...

آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام‌های...

  • مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    چهارشنبه, 07 فروردين 1392 06:37
  •  چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    سه شنبه, 28 خرداد 1392 16:16
  •  تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    سه شنبه, 04 تیر 1392 16:06
  •  رفع تحریم ایران توسط Adobe

    رفع تحریم ایران توسط Adobe

    پنج شنبه, 13 تیر 1392 11:12
  • 10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    پنج شنبه, 18 مهر 1392 16:10
  • این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    چهارشنبه, 08 آبان 1392 15:36
  • مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

    سه شنبه, 06 آبان 1393 13:24
  • دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

    شنبه, 10 آبان 1393 13:22
  • دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

    دوشنبه, 19 آبان 1393 11:23
  • آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

    دوشنبه, 01 دی 1393 19:08

بانک رفاه کارگران

 بانک رفاه در اجرای  تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک چهار صد میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با  پنجاه و دو سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره مندی  از 10576نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1075 شعبه فعال در سراسر کشور ، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید.

این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود ، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را صادر کنندگان کشور ارائه می‌دهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا ، نیاز های مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.

 
 



خدمات الکترونیکی

 

بانک رفاه با درک نیاز مشتریان مبنی بر انجام غیر حضوری امور بانکی خود و عدم مراجعه به شعب بانک، نسبت به ارائه خدمات متنوع بانکی بصورت الکترنیکی و غیر حضوری اقدام نموده که از آن میان می‌توان به خدمات زیر اشاره نمود:

 

  •     ارائه انواع کارت پرداخت الکترونیکی همچون: رفاه کارت همراه، کارت هدیه، کارت خانواده، بن کارت و...
  •     نصب و راه‌اندزی دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در مناطق مختلف جهت سهولت دسترسی مشتریان به خدمات ارائه شده از طریق این دستگاه ها
  •     نصب پایانه‌های فروشگاهی در فروشگاهای مختلف به منظور تسهیل در خرید کالا و خدمات بصورت الکترونیکی
  •     سامانه بانکداری اینترنتی با ارائه قابلیت دسترسی به خدمات بانکی مانند اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه، ساتنا، پایا، پرداخت قبوض و ... رابرای مشتریان در هر مکان و هر زمان
  •     درگاه پرداخت اینترنتی به منظور پرداخت مبالغ خرید کالا یا خدمات برای مشتریان بصورت الکترونیکی واز طریق اینترنت
  •     سامانه تلفنبانک و موبایل بانک جهت دسترسی به اطلاعات حساب و خدمات بانکی از طریق تلفن همراه
  •     سامانه SOD جهت اطلاع از مشخصات حساب مانند مانده حساب وضعیت برگ چک و... از طریق پیامک


 

بانکداری اینترنتی

 

بانک رفاه کارگران به منظور پیاده سازی بانکداری الکترونیک وهمسو با استراتژی کلان خود - تمایز - نسبت به راه اندازی سامانه اینترنتی اقدام نموده ودرپی آن است ازاین طریق رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب نماید. این سامانه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان عزیز بوده ومراحل کار آن به صورت ساده طراحی شده است . مشتریان محترم می توانند پس از ورود به سایت بانکداری اینترنتی بانک رفاه به آدرسhttps://www.rb24.ir و یا کلیک بر روی لینک بانکداری الکترونیکی در پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir ، پس ازدرج نام کاربری و رمز عبور به محیط مربوطه وارد شوند.

 

 

مشتریان حقیقی
 مشتری پس از مراجعه به هریک از شعب بانک و دریافت کد کاربری و رمز عبور می تواند بصورت شبانه روزی از خدمات بانکداری اینترنتی حسابهای همراه استفاده نماید. این خدمات عبارتند از:


• نمایش فهرست حساب های همراه مشتری:
در این خدمت کلیه حسابهای همراه مشتریان به همراه مانده حساب و مبالغ قابل برداشت نمایش داده می شود.
• انتقال وجه بین حسابهای همراه مشتری:
انتقال وجه شامل انتقال وجه فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای است. در انتقال وجه دوره ای تاریخ مورد نظر مشتری و تعداد دفعات انتقال وجه تعیین می شود.
• انتقال وجه به حساب های همراه دیگران:
در این خدمت امکان انتقال وجه( فوری، یکبار در زمان مشخص و دوره ای ) از هر حساب همراه مشتری به سایر حساب های همراه دیگران فراهم شده است.
• انتقال وجه بین بانکی
انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد به منظور انتقال مبالغ بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال انجام می شود.
انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا با در اختیار داشتن شماره شبای حساب مقصد انجام می شود.
• انتقال وجه کارت به کارت
انتقال وجه از کارت رفاه به کارت بانکهای عضوشتاب با استفاده از کد اعتبار سنجی(CVV2) ، تاریخ انقضاء و رمز دوم کارت مبدأ انجام می شود.
• انتقال وجه به حساب های شناسه دار:
در این خدمت مشتری می تواند با ثبت شناسه پرداختی که از سازمان مورد نظر دریافت نموده است انتقال وجه را به حساب های شناسه دار انجام دهد.
• مشاهده وضعیت چک های مشتری :
این خدمت به منظور نمایش وضعیت برگ چک بوده که مشتری می تواند با ثبت شماره سریال چک، وضعیت چک مورد نظر خود را مشاهده کند.
• تائید دستور پرداخت چک :
مشتری با استفاده از این خدمت می تواند مشخصات چک صادره خود شامل شماره سریال، تاریخ و مبلغ چک را در این سامانه ثبت کرده تا درصورت مغایر بودن این مشخصات هنگام ارائه چک به شعب بانک، سیستم به صورت خودکار از پرداخت وجه چک جلوگیری به عمل آورد.
• پرداخت قبوض:
پرداخت کلیه قبوض با ثبت شماره شناسه قبض و شناسه پرداخت در این سامانه امکان پذیر است.
• دریافت صورتحساب :
در این خدمت امکان دریافت صورتحساب براساس محدوده زمانی مورد نظر مشتری و به تفکیک مبالغ واریز، برداشت و یا هر دو فراهم شده است.
• پرداخت حق بیمه کارفرمایان:
کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی قادر خواهند بود از طریق این سامانه و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.
• پرداخت اقساط تسهیلات :
مشتری با ثبت کد 15 رقمی شماره تسهیلات مندرج بر روی دفترچه اقساط و مبلغ مورد نظر به باز پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی اقدام می نماید.
• مشاهده مانده حساب :
در این خدمت مشتری می تواند مانده حساب های همراه خود را مشاهده کند.
• تعیین نام مستعار برای حساب:
مشتری می تواند یک نام مستعار به شماره حساب خود اختصاص دهد و پس از آن نام مستعار تخصیص داده شده به جای شماره حساب در هریک از خدمات انتخابی مشتری نمایش داده شود.
• تغییر رمز:
مشتری می تواند با استفاده از گزینه تغییر رمز، رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و یا رمز دوم خود را که به منظور انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر دهد.
• تغییر حساب پیش فرض ( مرتبط) رفاه کارت همراه:
مشتری میتواند با استفاده از این خدمت، رفاه کارت همراه خود را به یکی از حسابهای همراه مورد نظر خود مرتبط سازد.
• فعال یا غیر فعال کردن کارت :
مشتری به سهولت می تواند کارت رفاه خود را در هر زمان فعال یا غیرفعال نماید.

مشتریان محترم می توانند پس از ورود به سایت بانکداری اینترنتی بانک رفاه به آدرس https://www.rb24.ir و یا کلیک بر روی لینک بانکداری اینترنتی در پورتال بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir ، پس از درج نام کاربری و رمز عبور به محیط مربوطه وارد شوند.

مشتریان حقوقی

• ارائه گزارش فهرست حسابها
شامل اطلاعات حساب، مبلغ قابل برداشت و موجودی لحظه ای حساب.
• ارائه آخرین موجودی
• ارائه گزارش صورتحساب
امکان دریافت صورتحساب لحظه ای در محدوده زمانی مورد نظر به صورت فایل با فرمتهای مختلف و انتخاب تعداد گردش به تفکیک مبالغ واریز، برداشت و یا هر دو وجود دارد
• خدمات چک:
مشاهده وضعیت چک ( عمل شده، باطله، برگشتی، مسدودی، سفید)
با ورود اطلاعات برگه چک، وضعیت چک از جمله عمل شده، باطله، برگشتی، مسدودی، و سفید نمایش داده می شود.
• تائید دستور پرداخت چک :
بمنظور جلوگیری از سوء استفاده از چک، مشتری می تواند مبلغ و تاریخ چک را در سامانه بانکداری اینترنتی وارد کند. در صورت اختلاف مبلغ و تاریخ چک با اطلاعات وارد شده توسط مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی از پاس شدن چک جلوگیری می شود.


• مراحل انجام کار :
1- مراجعه به هریک از شعب بانک، تکمیل فرم و دریافت رمز عبور
2- ورود به سایت سامانه اینترنتی بانک به نشانی https://www.rb24.ir
3- وارد کردن رمز عبور
4- انتخاب عملیات بانکی مورد نظر
5- خروج از سامانه پس از اتمام عملیات بانکی
 

معرفی برنامه همراه بانک

بانک رفاه در راستای تداوم خدمات نوین بانکی همسو و همگام با شیوه ‌های نوین بانکداری و به منظور توسعه و بهبود کانال‌های ارائه خدمات اللکترونیک به مشتریان گرامی، خدماتی نظیر همراه بانک، تلفنبانک و اینترنت بانک را جهت اطلاع از وضعیت حساب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

 

خدمات همراه بانک

      اخذ آخرین موجودی

      اخذ سه گردش آخر

      استعلام وضعیت یک برگ چک

      ارسال 25 گردش آخر حساب به نمابر

      ارسال 25 گردش آخر حساب به پست الکترونیکی (Email)

      پرداخت قبوض

      پرداخت حق بیمه کافرمایان تامین اجتماعی

      فعال و غیرفعال کردن ارسال پیامک تغییرات مانده و گردشهای حساب طی روز به طور خودکار

      فعال و غیر فعال کردن ارسال پیامک اطلاعات چک برگشت شده به صورت خودکار

      ارسال شماره شبا

      تغییر رمز

 



 دریافت و نصب نرم‌افزار "همراه بانک" بر روی تلفن همراه

1- جهت نصب نرم افزار همراه بانک با انتخاب نسخه مربوط به تلفن همراه خود توسط لینک‌های زیر اقدام به نصب این نرم‌افزار نمایید.

نکته:

چنانچه تلفن همراه شما دارای سیستم عامل ویندوز می ‌باشد جهت دربافت نرم‌افزار همراه بانک ابتدا از کلیه اطلاعات تلفن همراه خود نسخه پشتیبان  تهیه کرده، سپس با توجه به اینکه سیستم‌عامل گوشی شما Windows Mobile 6.1 به بالاتر می‌باشد، فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1036.cab  و در غیر این صورت فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1034.cabرا فقط با استفاده از برنامه Active Synch از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال دهید (برای انتقال این فایل از روش‌های دیگر مانند Bluetooth استفاده نکنید و نام این فایل را قبل و بعد از انتقال دادن آن تغییر ندهید(

پس از انتقال فایل فوق، با کلیک کردن بروی این فایل، آن را نصب نمایید. اگر در هنگام نصب این برنامه از شما سوال شد که آیا این برنامه بروی Device نصب شود یا بروی Internal Storage، در پاسخ به این سوال گزینه Device را انتخاب نمایید.


دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه


دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

نسخه آندروئید

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

نسخه جاوا

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

نسخه ویندوز موبایل

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه 

سیمبین نسخه جدید

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

سیمبین نسخه قدیم

دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه

ویژه نابینایان




2- جهت تسهیل دریافت نرم‌افزار "همراه بانک"، بانک رفاه در محل شعب خود اقدام به نصب میزبان‌های Bluetooth نموده است. به این ترتیب شما در هنگام حضور در محل این شعبه‌ها، با روشن کردن Bluetooth گوشی همراه خود می‌توانید نرم‌افزار "همراه بانک" را دریافت نمایید.
در هر دو حالت فوق شما می‌توانید با انتخاب پیام یا برنامه کاربردی ظاهر شده، اقدام به نصب نرم‌افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود نمایید.



خدمات تلفنبانک
تلفبانک رفاه با هدف صرفه جویی در وقت ،هزینه و نیز ارائه خدمات مکانیزه به شما عزیزان طراحی شده است. شما مشتری گرامی می توانید با دریافت یک رمز از شعبه و گرفتن شماره تلفنبانک شعبه مورد نظر خود و یا شماره تلفن بانک سامانه همراه ، به راحتی به اطلاعات زیر دسترسی پیدا کنید:

    وضعیت چکهای واگذاری عهده سایر بانکها

    آخرین مانده حساب

    میزان سود واریزی به حسابتان

    پیگیری وضعیت یک چک

    دریافت صورتحساب از طریق نمابر

    اعلام سه گردش آخر حساب

    امکان پرداخت قبوض شرکتهای خدماتی (آب، برق و...)

    امکان تغییر رمز

با مراجعه به هر یک از شعب بانک و دریافت رمز تلفنبانک خدمات زیر در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این خدمات بر روی حساب و بر روی کارت متصل به حساب ارایه می شود.

    براساس شماره حساب - شماره تلفن 8307 (021 )

        اطلاع از آخرین موجودی

        اطلاع از سه گردش آخر حساب

        اطلاع از وضعیت یک چک

        دریافت صورتحساب از طریق نمابر

        پرداخت قبوض

        پرداخت حق بیمه کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی

        تغییر رمز



    براساس شماره کارت

        رفاه کارت - شماره تلفن 84043000( 021 )

        اطلاع از آخرین موجودی

        اطلاع از سه گردش آخر

        دریافت صورتحساب از طریق نمابر ( 25 گردش )

        اطلاع از آخرین سود واریزی به حساب

        مسدود نمودن کارت ( اعلام مفقودی کارت )

        تغییر رمز ( تلفنبانک و SMS )

        پرداخت قبوض

        پرداخت قبوض خاص ( حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی)



    کارتهای شتابی - شماره تلفن 84043000 ( 021 )

        اطلاع ازآخرین موجودی

        پرداخت قبوض

        پرداخت قبوض خاص ( حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی)

به اشتراک بگذارید

FacebookMySpaceDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS Feed

تبلیغات



 

افراد آنلاین

ما 59 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

شما اینجا هستید: Home بانک ها بانک های دولتی بانك رفاه كارگران