ورود ثبت

ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *

 

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

  بانکداری الکترونیکی به دلیل ماهیت گستردگی و شعار همه کس, همه جا با هر رسانه ای ویژگی های...

 چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

در اسكناس‌های چاپ شده توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود...

 تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

برخی بیماران دچار اختلال دید 3بعدی که نمی‎توانستند عمق تصاویر را درک کنند، با تماشای فیلم‎های...

 رفع تحریم ایران توسط Adobe

رفع تحریم ایران توسط Adobe

چندی پیش به گوش می‌رسید که ادوب، شناسه‌های ایرانی را بلاک می‌کرد اما شاید به دلیل لغو تحریم‌های...

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

  اکنون همه ما می‌دانیم که شغل‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم‌افزار در حال قبضه کردن تمامی...

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

بعضی کارها را آدم ها تا جوان هستند باید بیاموزند و آن را برای خود به شکل عادت در آوردند. یکی از...

مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

 آنچه موجب نوآور بودن یک شرکت می‌شود چیست؟ مسلما یک ابتکار خلاقانه کافی نیست. اینکه لغت نوآوری در...

دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به شیوه‌های جدید کلاه‌برداری، از دارندگان سهام...

دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

نشست فوق العاده شورای عالی کار با موضوع بررسی نرخ پایه سنوات کارگران و تطبیق آن با عوامل بهره‌وری...

آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام‌های...

  • مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    چهارشنبه, 07 فروردين 1392 06:37
  •  چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    سه شنبه, 28 خرداد 1392 16:16
  •  تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    سه شنبه, 04 تیر 1392 16:06
  •  رفع تحریم ایران توسط Adobe

    رفع تحریم ایران توسط Adobe

    پنج شنبه, 13 تیر 1392 11:12
  • 10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    پنج شنبه, 18 مهر 1392 16:10
  • این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    چهارشنبه, 08 آبان 1392 15:36
  • مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

    سه شنبه, 06 آبان 1393 13:24
  • دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

    شنبه, 10 آبان 1393 13:22
  • دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

    دوشنبه, 19 آبان 1393 11:23
  • آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

    دوشنبه, 01 دی 1393 19:08

بانک تجارت

 بانک جدید شرق ( که مرکزش در لندن بود ) اولین بانک به شیوه امروزی بود که در سال 1266 شمسی در شمال شرق میدان امام خمینی ( توپخانه ) و در محل فعلی بانک تجارت فعالیت خود را آغاز کرد. اگرچه فعالیت این بانک بیش از یکسال طول نکشید و بانک شاهی جایگزین آن شد ولی این حرکت پایه ی بانکداری نوین را در ایران بنا نهاد.

تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، از 36 بانک فعال در کشور 8 بانک دارای مالکیت دولتی ، 16 بانک دارای مالکیت خصوصی صد در صد ایرانی و 12 بانک دارای مالکیت مختلط ایرانی و خارجی بودند.

پس از پیروزی انقلاب  اسلامی در تاریخ هفدهم خردادماه 1358 ،شورای انقلاب به منظور حفظ سرمایه های ملی،به کار انداختن چرخهای تولیدی کشور و تضمین سپرده ها و پس انداز مردم در بانکها " بانکهای کشور را ملی اعلام کرد و سپس به جهت کنترل و نظارت دقیق تر بر سیستم بانکی و اجرای صحیح سیاستهای پولی و اعتباری،برخی از بانکها در یکدیگر ادغام گردیدند.

     بانک تجارت به موجب لایحه قانونی اداره امور بانکها مصوب مهرماه1358 از ادغام یازده بانک خصوصی داخلی و مشترک داخلی – خارجی با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال در تاریخ 29 آذرماه سال 1358 تاسیس و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق گردید.

بانک تجارت از بدو تاسیس با استفاده از دو مزیت نسبی " نیروی انسانی متخصص" و "روشهای پیشرفته بانکی" که حاصل تجربیات بانکهای تشکیل دهنده بود، امکان انتخاب و استفاده  از بهترین سیستمها و شیوه ها را داشته است.بکارگیری و استفاده از برخی سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری که بعضا تاکنون نیز ادامه دارد( مانند SGB)،دارا بودن ارتباطات بین المللی قوی به واسطه داشتن شبکه وسیع کارگزاری و زیر ساختهای غنی در زمینه بانکداری بین الملل(اولین بانک کشور در زمینه بکارگیری SWIFT) برتری این بانک را طی سالیان متوالی از لحاظ حجم عملیات بانکی داخلی و بین المللی حفظ نموده است.

     در حال حاضر بانک تجارت بابیش از 30 سال فعالیت بانکی و سرمایه ای بیش از17 هزار میلیارد ریال ، با دارا بودن شبکه وسیع وپیشرفته شعب با بیش از 2000 شعبه در داخل و خارج کشور و ارتباط با صدها کارگزار خارجی است، در زمره یکی از موسسات مالی بزرگ کشور بوده و مورد اعتماد بانکهای معتبر بین المللی می باشد.

      منشور اخلاقی    

مشتری سرمایه اصلی ما است و حفظ شخصیت و ارتقای رضایت ایشات بر ما واجب است

رعایت عدالت ،صداقت، امانت داری،مسئولیت پذیری و حفظ اسرار بانکی مشتری وظیفه ما است

کوشش و اهتمام در ارتقای سرعت،صحت ، دقت و کیفیت خدمات بانکی وظیفه اصلی ما است

رفه نیاز های مشتری در محیطی آرام و آراسته با رویی گشاده بر اساس آخرین فناوری روز بانکداری همواره مد نظر ما است

بانک تجارت با به کار بست راهبردها و اصول مشتری مداری ، نوید بخش فردایی بهتر برای مشتریان وفادار خود خواهد بود


خدمات الکترونیکی





بانکدار اینترنتی

سرویس بانکداری اینترنتی

تعریف : سرویس بانکداری اینترنتی ( Internet Banking ) یکی دیگر از خدمات نوین بانک تجارت بوده که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی و به منظور ارائه خدمات سریع ، آسان و کم هزینه راه اندازی گردیده است . کلیه اشخاص حقیقی که دارای حساب بانکی نزد بانک تجارت می باشند ، می توانند از طریق ثبت نام در شعبه خود از خدمت مذکور استفاده نمایند .

سرویس بانکداری اینترنتی این امکان را برای مشتریان محترم بانک فراهم می آورده تا در وقت و هزینه خود صرفه جوئی نموده و برخی از امور بانکی خویش را از طریق این سیستم و با ورود به سایت اینترنتی بانک به نشانی  www.tejaratbank.ir  به انجام رسانند .

 خدمات قابل ارائه از طریق سرویس بانکداری اینترنتی :

1- دریافت مانده و سه گردش آخر حساب
2- انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام بدون محدودیت مبلغ

3-انتقال وجوه بین حسابهای بانک تجارت تا سقف  500.000.000 ریال در هر روز
4-انتقال وجه به حسابهای دیگر در سایر بانکها با استفاده از سیستم ساتنا تا سقف 500.000.000 ریال

5-پرداخت قبوض آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت و تلفن همراه

 نحوه ثبت نام :

مشتریان محترم ، شما می توانید ضمن مراجعه به هر شعبه بانک و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هر یک از حسابهای بانکی خود ( قرض الحسنه جاری ، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه پس انداز ) اقدام نمایید .

فعال سازی سرویس بانکداری اینترنتی :

پس از تکمیل فرم درخواست در شعب ، بانک تجارت نسبت به فعال نمودن سرویس مذکور و تولید رمز عبور اول (PIN1)و رمز عبور دوم (PIN 2) اقدام می نماید و شما به محض دریافت رمزهای خود قادر به استفاده از سرویس مذکور خواهید بود . لازم به توضیح است که رمز اول جهت استفاده از سرویس های عادی همچون دریافت مانده و صورتحساب بوده و رمز دوم در سرویس های ویژه همچون انتقال وجه و پرداخت قبوض مورد استفاده قرار می گیرد .

چگونگی ارتباط با مرکز سرویس بانکداری اینترنتی :

به منظور ارتباط با مرکز و انجام امور بانکی می توانید پس از ورود به سایت اینترنتی به نشانی www.tejaratbank.ir  قسمت مربوط به " ورود به سایت بانکداری اینترنتی " راانتخاب نمایید و پس از ثبت شماره حساب و رمز عبور اول (PIN1 ) وارد سیستم بانکداری اینترنتی شوید .

دریافت مانده و گردش های حساب :

پس از ورود به سیستم بانکداری اینترنتی ضمن مشاهده مانده و سه گردش آخر حساب خود می توانید با انتخاب گزینه " صورتحساب " و مشخص کردن دوره زمانی مورد نظر ، صورتحساب مربوطه را مشاهده و در صورت تمایل چاپ نمایید .

انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام :

در صورت تمایل به استفاده از سرویس انتقال وجه می توانید برای هر یک از حسابهای معرفی شده ( حسابهایی که می خواهید
از آنها برداشت نمایید ) تا 5 شماره حساب فعال در بانک تجارت را برای انجام عملیات انتقال وجه ( حسابهایی که می خواهید به آنها واریز شود ) معرفی نمایید . این حسابها ( حسابهای واریزی ) می تواند متعلق به شماره و یا دیگران باشد .
بدین منظور پس از ورود به سیستم بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه های " پرداخت ها – انتقال وجه " می توانید پس از ثبت شماره حساب واریزی ، رمز عبور دوم(PIN 2 )و مبلغ قابل انتقال، نسبت به انجام عملیات انتقال وجه اقدام نمایید .
انتقال وجه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام بدون محدودیت مبلغ می باشد.

پرداخت قبوض ، آب ، برق و ... :

پس از ورود به سایت بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه های " پرداخت قبوض – پرداخت " نوع قبض ، شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را ثبت و پس از انتخاب گزینه " ادامه " و درج رمز عبور دوم (PIN 2)، بانک نسبت به کسر مبلغ قبوض از حساب معرفی شده شما اقدام خواهد نمود .

با پرداخت قبوض از طریق سرویس بانکداری اینترنتی ، شماره پیگیری ثبت به هنگام اخذ تایید عملیات از طریق سیستم به شما اعلام و در صورتحساب به عنوان شماره سریال سند قید می گردد .

تاییدیه انجام درخواست خدمات مربوط به انتقال وجه و پرداخت قبوض :

پس از عملیات انتقال وجه و یا پرداخت قبوض ، در روز کاری بعد از طریق برقراری ارتباط با سیستم بانکداری اینترنتی و مشاهده صورتحساب از صحت انجام درخواست مربوطه مطلع گردید .

تغییر رمز های عبور اول و عبور دوم :

پس از ورود به سایت بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه " مشخصات فردی " می توانید نسبت به تغییر رمزعبور اول(PIN 1) و رمز عبور دوم (PIN 2) اقدام نمایید .
دریافت فرم درخواست استفاده از سرویس بانکداری اینترنتی
دریافت فرم تعهدنامه و شرایط استفاده از سرویس بانکداری اینترنتی

سرویس پیام کوتاه

تعریف:

     سرویس پیام کوتاه تجارت(Mobile Banking  ) از خدمات نوین بانک تجارت بوده که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته راه اندازی گردیده است.

     بانک تجارت مفتخر است تا به تمامی هموطنان عزیزی که دارای تلفن همراه بوده و امور بانکی خود را در این بانک به انجام می رسانند بهره مندی از سرویس مذکور را توصیه نماید.

     سرویس پیام کوتاه تجارت به شما مشتریان گرامی این امکان را می دهد که در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و بخشی از امور بانکی خود را از طریق این سیستم به انجام رسانید.

خدمات قابل ارایه از طریق سیستم پیام کوتاه تجارت:

1-  دریافت مانده و سه گردش آخر حساب.

2-  انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام.

3-  پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه.

4-  پرداخت اقساط تسهیلات

5-  پیگیری یک چک خاص

6-  تغییر رمز

7-  راهنمای سیستم
8-  دریافت شماره شبای حساب

نحوه ثبت نام سرویس پیام کوتاه تجارت:

     مشتریان محترم ، شما می توانید ضمن مراجعه به شعبه خود و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حسابهای بانکی خود( قرض الحسنه جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه پس انداز) اقدام نمائید.

 فعال سازی سرویس پیام کوتاه تجارت:

     پس از تکمیل فرم درخواست در شعب ،بانک تجارت نسبت به فعال نمودن سرویس مذکور و تولید رمز اقدام می نماید و شما به محض دریافت رمز خود قادر به استفاده از سرویس پیام کوتاه تجارت خواهید بود.

 دریافت مانده و سه گردش آخر حساب:

     با معرفی هریک از حسابهای خود می توانید از طریق ارتباط با مرکز سرویس پیام کوتاه تجارت و ارسال پیام ، مانده و سه گردش آخر حساب خود را دریافت نمایید.

انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام :

     در صورت تمایل به استفاده از سرویس انتقال وجه می توانید برای هریک از حسابهای معرفی شده (حسابهایی که می خواهید از آنها برداشت نمایید) تا 5 شماره حساب فعال در بانک تجارت را برای انجام عملیات انتقال وجه (حسابهایی که می خواهید به آنها واریز شود) معرفی نمایید. این حسابها (حسابهای واریزی ) می تواند متعلق به شما و یا دیگران باشد.

   قابل توجه مشتریان : مشتریانی که نسبت به نصب برنامه متناسب با گوشی خود از طریق وب سایت بانک به آدرس اینترنتی www.tejaratbank.ir اقدام نموده اند قادر خواهند بود نسبت به انتقال وجه تا سقف 100.000.000 ریال در روز و به هر حسابی نزد بانک تجارت و برای حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام بدون محدودیت مبلغ اقدام نمایند.

پرداخت قبوض آب،برق  ، پرداخت اقساط  و ...

     از طریق ثبت شناسه های پرداخت غیر حضوری در قبوض مصرفی خود(شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت ) وارسال پیام درفرمت تعریف شده، بانک نسبت به کسر مبلغ قبوض از حساب معرفی شده شما اقدام خواهد نمود.

     با پرداخت قبوض از طریق SMS ، شماره پیگیری ثبت به هنگام اخذ تائید عملیات از طریق سیستم به شما اعلام و در صورتحساب بعنوان شماره سریال سند قید می گردد.

 

چگونکی ارتباط با مرکز سرویس پیام کوتاه تجارت:   

     به منظور انجام امور بانکی همچون دریافت موجودی و سه گردش آخر حساب ، انتقال وجه ، پرداخت قبوض ، پرداخت اقساط و تغییر رمز، پیگیری یک چک خاص و راهنمای سیستم  با ارسال پیام کوتاه (SMS) به شماره 200070 ( بدون کد ) با فرمتهای ذیل قادر به انجام موارد مذکور خواهید بود:

نوع سرویس

فرمت پیام( از چپ به راست)

دریافت موجودی و سه گردش آخر حساب

رمز*شماره حساب*1

انتقال وجوه

رمز*مبلغ* شماره حساب دریافت کننده * شماره حساب پرداخت کننده * 2

پرداخت قبوض

رمز* شناسه پرداخت * شناسه قبض * شماره حساب پرداخت کننده* 3

پرداخت اقساط  تسهیلات

رمز* مبلغ قسط* شماره حساب واریز قسط* شماره حساب بدهکار* 8

تغییر رمز

رمز جدید* رمز فعلی*شماره حساب*4

پیگیری یک چک خاص

رمز* سریال چک مورد نظر*شماره حساب * 5

پیگیری درخواست رمز*کد پیگیری*شماره حساب*9
 
   لازم به ذکر است جهت دریافت شماره شبای حساب ، باید شماره حساب مورد نظر را به شماره 20007010 به صورت پیامک ارسال نمائید. 

توضیح:

1- علامت * در جدول فوق به مفهوم بخش جدا کننده ( فاصله ) می باشد و بدین منظور شما می توانید در تلفن همراه خود علاوه بر فاصله ( Space  ) از علائم ذیل نیز استفاده نمایید:

 

#

-

.

,

;

2-  فرمت ثبت پیام در تلفن همراه از چپ به راست می باشد

       مثال :

          به منظور انتقال وجه از شماره حساب 3142567852 به حساب شماره 1532874352 به مبلغ 100،000 ریال و با رمز 1851 به صورت ذیل اقدام می نمایید:

1851#100،000#1532874352#3142567852#2

تاییدیه دریافت درخواست خدمات مربوط به انتقال وجه و پرداخت قبوض ، پرداخت اقساط تسهیلات :

     پس از ارسال پیام شما به منظور استفاده از خدمات مربوط به انتقال وجه و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات ، پیامی به منظور تاییدیه دریافت درخواست شما ارسال خواهد شد و شما می بایست عین پیام دریافتی را بااستفاده از یکی از طریق ذیل و به منظور تائید نهائی ارسال نمایید:

* استفاده از گزینه Forward  گوشی همراه

* استفاده از گزینه Send  گوشی همراه

* ارسال دستور انتهایی پیام دریافتی از مرکز سرویس پیام کوتاه تجارت( شامل کد دستور دریافت شده ، شماره حساب و رمز) به شماره 200070

برای مثال قبل خواهیم داشت:

شماره پیگیری # 3142567852 #21

تائیدیه انجام درخواست خدمات مربوط به انتقال وجه و پرداخت قبوض:

     پس از انجام عملیات انتقال وجه و یا پرداخت قبوض ، در روز کاری بعد مرکز سرویس پیام کوتاه تجارت پیامی را بمنظور انجام یا عدم انجام عملیات درخواست شده به تلفن همراه شما ارسال خواهد نمود.

راهنمای استفاده از سرویس پیام کوتاه تجارت:

     به منظور استفاده از راهنمای سیستم در خصوص چگونگی استفاده از سرویس پیام کوتاه تجارت، با ارسال عدد صفر به شماره200070 می توانید از سیستم راهنمای مرکز سرویس پیام کوتاه تجارت بهره مند گردید.

پس از آنک مشتری دستور انتهایی پیام دریافتی را ارسال نمود. مرکز سیستم پیام کوتاه تجارت پیام دیگری را بمنظور ثبت درخواست و ارائه شماره پیگیری ( شماره پیگیری در واقع شماره سند می باشد.) برای مشتریان ارسال می نماید. چنانچه مشتری شماره پیگیری خود را به 200070 از طریق سرویس پیام کوتاه (sms) ارسال نماید ، سیستم پیام کوتاه بانک تجارت وضعیت موجود دستور پرداخت قسط ( در حال استعلام انجام شده یا انجام نشده )   را به مشتری ارسال می نماید و درصورتیکه وضعیت در آن موقع در حال استعلام باشد در  روز کاری بعد انجام و یا عدم انجام دستور پرداخت اقساط به مشتری SMS می شود.

کلیه درخواست های ارسالی و ثبت شده مشتری در سیستم پیام کوتاه  تا ساعت 19 روز جاری به عنوان درخواست های روز مشتری تلقی و درخواست های بعد از ساعت 19 به عنوان درخواست های روز آتی مشتری در سیستم اعمال می گردد. لذا مسئولیت پرداخت اقساط و دستورهای انتقالی مشتری ( در صورت داشتن سررسید ) به عهده مشتری بوده و بنک حسب شرایط هریک از حسابهای واریزی مشتری نسبت به اعمال ضوابط و مقررات مربوطه اقدام خواهد نمود.

 

 

سرویس تلفنبانک تجارت

 

سرویس تلفنبانک تجارت از خدمات نوین بانک تجارت بوده که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته راه اندازی گردیده است.

     سرویس مذکور برای  مشتریان گرامی این امکان را فراهم می نماید که به صورت شبانه روزی برخی از امور بانکی خویش را از طریق این سیستم به انجام رسانید.

نحوه ثبت نام سرویس تلفنبانک تجارت :
    مشتریان می توانند ضمن مراجعه به شعبه خود و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حسابهای بانکی خود ( قرض الحسنه جاری ، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه پس انداز) اقدام نمایند.
 
زمان فعال سازی سرویس تلفنبانک تجارت:
     پس از تکمیل فرم درخواست در شعب،شماره عبور اولیه(PIN1 ) توسط سیستم شعبه تولید و برای استفاده از" سرویس های عادی" تحویل می گردد. شماره عبور ثانویه یا شماره رمز پرداختها غیر حضوری(PIN2) نیز در کوتاهترین زمان ممکن تولید گردیده  که به محض دریافت PIN2 از شعبه ، استفاده از " سرویس های ویژه " امکان پذیر می گزدد.
خدمات قابل ارایه از طریق سرویس تلفنبانک تجارت
    به منظور بهره مندی از سرویس مزبور ضمن برقراری ارتباط از طریق شماره تلفن 81277 در تهران (بدون پیش شماره و بدون کد) با مرکز تلفنبانک تجارت نوع سرویس درخواستی خود را طبق یکی از فرمت های ذیل انتخاب نمایند:

     توجه : شماره تلفن ارتباط با تلفنبانک شهرستانها از طریق روابط عمومی بانک تجارت استانها به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

الف- سرویس عادی:

 

     این سرویس ها که قابل ارائه به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد پس از برقراری ارتباط با مرکز وارد نمودن شماره حساب ،PIN1و انتخاب کلید مورد نظر طبق جدول شماره 1 مورد استفاده می باشند:
شماره عبور ( رمز) اولیه ، شماره ای است که پس از ثبت نام در شعبه ، توسط سیستم شعبه تولید و در اختیار مشتریان گذارده می شود.
 

 

نوع سرویس

نحوه ثبت

اطلاع از سه گردش آخر حساب

انتخاب کلید شماره "1"

دریافت صورتحساب از طریق دورنگار

انتخاب کلید شماره "2"

تغییر شماره عبور اولیه (PIN1 )

انتخاب کلید شماره "3"

اطلاع از یک گردش بخصوص

انتخاب کلید شماره "4"

 

ب- سرویس های ویژه :

 

    سرویس های ویژه تنها قابل ارائه به اشخاص حقیقی می باشد و پس از برقراری ارتباط با مرکز تلفنبانک، وارد نمودن شماره حساب،PIN1  و انتخاب کلید شماره "5" به صورت ذیلقابل استفاده خواهد بود:

 

 

 

نوع سرویس

نحوه ثبت

انتقال وجه بین حسابهای بانکی

انتخاب کلید شماره"1"

پرداخت قبوض

انتخاب کلید شماره "2"

پرداخت اقساط تسهیلات

انتخاب کلید شماره "3"

پیگیری پرداختهای غیر حضوری

انتخاب کلید شماره "4"

تغییر رمز برای پرداختهای غیر حضوری "(PIN2)

انتخاب کلید شماره "5"

خروج از سیستم

انتخاب کلید شماره "9"

 

" شماره رمز پرداختهای غیر حضوری یا شماره رمز ثانویه (PIN2) به منظور استفاده از سرویسهای ویژه( انتقال وجه و پرداخت قبوض) تولید می گردد.

 

انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت نام :

 

     در صورت تمایل به استفاده از سرویس انتقال وجه می توانید برای هریک از حسابهای معرفی شده(حسابهایی که می خواهید از آنها برداشت نمایید)تا 5 شماره حساب فعال در بانک تجارت را برای انجام عملیات انتقال وجه ( حسابهایی که می خواهند به آنها واریز شود)معرفی نمود.

 

این حسابها( حسابهای واریزی ) می تواند متعلق به شما و یا دیگران باشد.

 

قابل توجه :
در این مرحله حداکثر وجه قابل انتقال مبلغ 100.000.000 ریال در هر روز کاری می باشد. 

پرداخت قبوض آب،برق،تلفن و ...:

 

     با استفاده از شناسه های پرداخت غیر حضوری مندرج در قبوض مصرفی شامل "شناسه قبض"وشناسه پرداخت" و برقرای ارتباط با مرکز تلفنبانک ، بانک نسبت به ثبت در خواست شما اقدام و شماره پیگیری درخواست مذکور را اعلام می نماید. پرداخت قبوض مصرفی از طریق سرویس تلفنبانک تجارت،بدون محدودیت مبلغ قابل انجام می باشد.

 

تائیدیه انجام درخواست مربوط به انتقال وجه و پرداخت قبوض و پرداخت اقساط تسهیلات:

 

     پس از دریافت شماره پیگیری از مرکز تلفنبانک ، در روز کاری بعد از طریق برقراری ارتباط با مرکز و وارد نمودن کلید شماره "4" در قسمت سرویس های ویژه شماره پیگیری مورد نظر را وارد تا از صحت انجام در خواست مربوطه مطلع گردید.

 

مثال:

 

     متقاضی پس از تکمیل فرم ثبت نام در شعبه و انتخاب درخواست مربوط به انجام عملیات انتقال وجه، رمز اولیه خود به شماره 1572 را از شعبه دریافت نموده است و شماره رمز ثانویه ( پرداختهای غیر حضوری) به شماره 18510 از طریق شعبه به وی تحویل گردیده است .حال به منظور انتقال وجه از شماره حساب 3543507892 به شماره 5728314561 به مبلغ 200،000 ریال می باید به ترتیب ذیل اقدام نماید:

 

1-   برقراری ارتباط با مرکز تلفنبانک به شماره 81277 در تهران.

 

2-   وارد نمودن شماره حساب 3543507892 به طور کامل (شماره حساب برداشت) و کلید*

 

3-   وارد نمودن شماره رمز اولیه (1572) و کلید *

 

4-   وارد نمودن کلید شماره " 5" ( سرویسهای ویژه)

 

5-   وارد نمودن کلید شماره"1" ( انتقال وجه بین حسابهای بانکی)

 

6-   وارد نمودن شماره رمز ثانویه / پرداختهای غیر حضوری (18510) و کلید*

 

7-   وارد نمودن شماره حساب 5728314561 به طور کامل ( شماره حساب انتقالی) و کلید*

 

8-   وارد نمودن مبلغ مورد نظر به منظور انتقال وجه (مبلغ 200،000 ریال) و کلید*

 

9-   وارد نمودن کلید شماره 5 در صورت صحت اطلاعات

 

10- به خاطر سپردن شماره پیگیری به منظور اطمینان از صحت عملیات در خواستی در روز بعد

دریافت فرم درخواست استفاده از سرویس تلفنبانک تجارت

دریافت تعهد نامه و شرایط استفاده از سرویس تلفنبانک تجارت

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید

FacebookMySpaceDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS Feed

تبلیغات



 

افراد آنلاین

ما 35 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

شما اینجا هستید: Home بانک ها بانک های دولتی بانک تجارت