ورود ثبت

ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *

 

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

  بانکداری الکترونیکی به دلیل ماهیت گستردگی و شعار همه کس, همه جا با هر رسانه ای ویژگی های...

 چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

در اسكناس‌های چاپ شده توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود...

 تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

برخی بیماران دچار اختلال دید 3بعدی که نمی‎توانستند عمق تصاویر را درک کنند، با تماشای فیلم‎های...

 رفع تحریم ایران توسط Adobe

رفع تحریم ایران توسط Adobe

چندی پیش به گوش می‌رسید که ادوب، شناسه‌های ایرانی را بلاک می‌کرد اما شاید به دلیل لغو تحریم‌های...

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

  اکنون همه ما می‌دانیم که شغل‌های مرتبط با طراحی و تولید نرم‌افزار در حال قبضه کردن تمامی...

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

بعضی کارها را آدم ها تا جوان هستند باید بیاموزند و آن را برای خود به شکل عادت در آوردند. یکی از...

مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

 آنچه موجب نوآور بودن یک شرکت می‌شود چیست؟ مسلما یک ابتکار خلاقانه کافی نیست. اینکه لغت نوآوری در...

دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به شیوه‌های جدید کلاه‌برداری، از دارندگان سهام...

دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

نشست فوق العاده شورای عالی کار با موضوع بررسی نرخ پایه سنوات کارگران و تطبیق آن با عوامل بهره‌وری...

آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام‌های...

  • مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    مدیریت ریسک و بانکداری الکترونیکی

    چهارشنبه, 07 فروردين 1392 06:37
  •  چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    چگونه اسكناس های تقلبی را تشخیص دهیم؟

    سه شنبه, 28 خرداد 1392 16:16
  •  تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    تماشای فیلم‎های 3بعدی به دید انسان کمک میکند

    سه شنبه, 04 تیر 1392 16:06
  •  رفع تحریم ایران توسط Adobe

    رفع تحریم ایران توسط Adobe

    پنج شنبه, 13 تیر 1392 11:12
  • 10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    10 شغل با بیشترین درآمد پیش‌بینی شده در سال 2014

    پنج شنبه, 18 مهر 1392 16:10
  • این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    این توصیه های پولی را تا جوان هستید، جدی بگیرید

    چهارشنبه, 08 آبان 1392 15:36
  • مزایا و مشکلات کار در خانه چیست؟

    سه شنبه, 06 آبان 1393 13:24
  • دارندگان سهام عدالت مراقب باشید

    شنبه, 10 آبان 1393 13:22
  • دور جدید افزایش حقوق کارگران/ سنوات ۲ برابر می‌شود

    دوشنبه, 19 آبان 1393 11:23
  • آغاز پرداخت وام 20 میلیونی وديعه مسکن

    دوشنبه, 01 دی 1393 19:08

بانک توسعه تعاون

هیئت وزیران در جلسات مورخ 6/11/1387 و 11/5/1388 بنا به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های تعاون و امور اقتصادی و دارایی، موضوع نامه شماره 55288/1 مورخ 6/9/1387 وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد بند (و) ماده (9) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی – مصوب 1387 – اساسنامه بانک توسعه تعاون را به شرح زیر تصویب نمود و مصوبه مذکور به موجب نامه شماره 97914/ت 41484 ها – مورخ 13/5/1388 ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد به دو وزارتخانه تعاون و امور اقتصادی و دارایی جهت اجرا ابلاغ گردید .

 

  •  تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان و افراد جویای کا ربه منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه های اقتصادی موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصتهای شغلی جدید، ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین المللی، تسهیل ارتباطات و پیوندهای فنی، مالی و اقتصادی بین آنها و تحقق توسعه یکپارچه بخش تعاونی در اقتصاد ملی.
  •  تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه ای.
  •  کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه های عدالت اجتماعی بر اساس برنامه های وزارت تعاون.
  •  بکارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی به منظور ارتقای ظرفیت و توانمندیهای بخش تعاونی با هدف افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی.
  •  حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیتها و کاهش تصدیهای بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت دادن به تعاونیها.
  •  فراهم نمودن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیتهای اقتصادی با اولویت بخش تعاونی.
  •  کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونیها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی.

  اهداف بانک

 

  • بانکداری اینترنتی

             اینترنت بانک

  • پرداخت های اینترنتی

              شارژ سیم کارت‌های اعتباری

              پرداخت قبوض

              انتقال وجه کارت به کارت

               اعلام موجودی

  • خدمات الکترونیکی

                همراه بانک

                پرداخت همراه

                SMS بانک

                تلفن بانک

                دستگاه خودپرداز

               پایانه فروش (POS)

                اتصال به درگاه پرداخت

 

استفاده از خدمات نوین بانکی با توجه به اهمیت مواردینظیر مدیریت زمان ، کاهش ترافیک و تسریع در انجام عملیات بانکی ، پرداخت انواع قبوض و .... تبدیل به یکی از الزامات زندگی امروزه شده است. در این راستا اینترنت بانک توسعه تعاون ، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان  قرار می دهد. این خدمات به مشتری امکان می دهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتواند پاره ای از امور بانکی خود را انجام دهد. همچنین اتخاذ ضریب امنیتی بالاتر با استفاده از روش دوعاملی کاربران (شناسایی کاربر با استفاده از رمز ثابت که توسط هر یک از شعب بانک توسعه تعاون در اختیار مشتریان قرار می گیرد و همچنین رمز دوم که فقط از طریق پیامک برای کاربران ارسال می شود) . جهت این امر مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس سایت  https://modern.ttbank.ir  از خدمات اینترنت بانک توسعه تعاون استفاده نمایند.

خدماتی که از طریق بانکداری اینترنتی بانک توسعه تعاون قابل دسترس است عبارتند از:

  • خدمات سپرده شامل
    • مشاهده لیست سپرده ها
    • مشاهده صورت حساب سپرده ها
    • مشاهده جزئیات سپرده (موجودی ، تاریخ افتتاح و...)
    • انتقال وجه بین سپرده های خود
    • انتقال وجه بین سپرده های دیگران
    • انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان دار به تاریخ آینده)
    • انتقال وجه گروهی (انتقال وجه از یک سپرده به چند سپرده)
    • انتقال وجه بین بانکی (پایا و مشاهده گزارشات مربوطه)
    • درخواست افتتاح انواع سپرده های کوتاه مدت ، جاری ، قرض الحسنه ، بلند مدت
    • درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود
    • درخواست مسدود کردن ، رفع مسدودی و بستن سپرده
    • تغییر وضعیت سپرده ها
  • خدمات کارت شامل
    • انتقال وجه کارت به کارت
    • مسدود نمودن کارت
    • خدمات صدور کارت
    • اتصال سپرده به کارت
    • درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی
    • درخواست خرید کارت هدیه
  • خدمات تسهیلات شامل
    • مشاهده لیست تسهیلات و وضعیت اقساط
    • پرداخت اقساط
  • خدمات چک شامل
    • مسدود کردن چک
    • خدمات دسته چک
    • دریافت گزارش وضعیت چک
    • تایید تاریخ و مبلغ چک

  اینتر نت بانک

شارژ سیم کارت های اعتباری

 

خرید شارژ برای تلفن همراه از اینترنت وبه صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی دروقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیازشما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. شما می توانید با اتصال به سایت https://epayment.ttbank.ir، نوع شارژ مورد نظر خود را کرده و با پرکردن گزینه های درخواست شده، رمز خود را دریافت نمایید.

 

پرداخت قبوض

جهت پرداخت قبوض آب، برق، تلفن ثابت، گاز و ... دیگر نیازی به مراجعه به بانک نیست. با در اختیار داشتن کارت توسعه تعاون یا یکی از کارت بانکهای عضو شتاب می توانید با مراجعه به سایت https://epayment.ttbank.ir به راحتی و در حداقل زمان ممکن، قبض خود را پرداخت نمایید.

                                    جهت پرداخت قبوض توسط بانک توسعه تعاون اینجا کلیک نمایید

 

انتقال وجه

طبق قوانین بانک مرکزی امکان انتقال کارت به کارت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به کارت های عضو شبکه شتاب وجود ندارد. لذا در صورت تمایل می توانید از این سرویس در سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون استفاده کنید. لازم به توضیح است که نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه بانکداری مجازی باید از طریق شعبه دریافت گردد. شما فقط می توانید از این سامانه جهت انتقال وجه به سایر کارتهای خود و مشتریان بانک توسعه تعاون اقدام نمایید.

                           جهت انتقال به کارتهای خود یا مشتریان بانک توسعه تعاون اینجا کلیک نمایید

 

 

استفاده از خدمات نوین بانکی با توجه به اهمیت مواردینظیر مدیریت زمان ، کاهش ترافیک و تسریع در انجام عملیات بانکی ، پرداخت انواع قبوض و .... تبدیل به یکی از الزامات زندگی امروزه شده است. در این راستاموبایل بانک توسعه تعاون ، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان  قرار می دهد. این خدمات به مشتری امکان می دهد از طریق نصب برنامه متناسب با سیستم عامل اندروید و جاوا برروی تلفن همراه خود بتواند پاره ای از امور بانکی خود را انجام دهد.

خدماتی که از طریق همراه بانک توسعه تعاون قابل دسترس است عبارتند از:

  • قابلیت استفاده از همراه بانک بر روی بستر پیامک و  GPRS
  • قابلیت نصب نسخه همراه بانک بر روی سیستم عامل اندروید و جاوا
  • قابلیت دریافت موجودی (سپرده­های بانک توسعه تعاون، بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت صورتحساب سپرده (سپرده­های بانک توسعه تعاون، بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت ایجاد لیست سپرده‌های مقصد (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت جستجو بر روی گردش سپرده‌ها (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت نمایش شرح سند سپرده  (بر بستر GPRS)
  • قابلیت انتقال وجه بین سپرده­های خود (نزد بانک توسعه تعاون، بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت انتقال وجه به سپرده دیگران (نزد بانک توسعه تعاون، بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه پایا (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه ساتنا (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت انتقال وجه کارت به کارت (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت مسدود نمودن کارت (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت ایجاد لیست کارت مقصد (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت دریافت شناسه شبا (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت انسداد چک (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت تأییدیه مبلغ چک (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت استعلام وضعیت چک (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت خرید شارژ ایرانسل و همراه اول (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت خرید شارژ برخط Top Up(بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت پرداخت قبوض (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت نمایش لیست تسهیلات (بر بستر GPRS)
  • قابلیت دریافت گزارش تسهیلات (بر بستر GPRS)
  • قابلیت پرداخت اقساط تسهیلات (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت پرداخت اقساط تسهیلات از طریق کارت (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت پرداخت اقساط تسهیلات دیگران (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت آگاه سازی کاربر جهت نمایش پیام ها (بر بستر GPRSو پیامک)
  • قابلیت نمایش فایل راهنما (بر بستر GPRSو پیامک)

نسخه جاوا (جدید)

برنامه همراه بانک برای سیستم های جاوا (فایل JAR)

برنامه همراه بانک برای سیستم های جاوا (فایل JAD)

نسخه اندروید (جدید)

برنامه همراه بانک برای سیستم های آندروید (فایل APK)

  • می توانید جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.

  همراه بانک

 

سرویس تلفن‌‌بانک از خدمات نوین بانکداری مدرن می‌باشد که صاحبان حساب پس از دریافت رمز تلفن بانک از یکی از شعب ، می‌توانند  تنها با یک تماس تلفنی با شماره 8922 (021) به راحتی در هر زمان از شبانه روز ، بدون مراجعه به شعب بانک ، اعمال بانکی خود را انجام  دهند.

 خدمات تلفن بانک توسعه تعاون

  • خدمات بانکی
    • گرفتن موجودی حساب 
    • گرفتن سه گردش آخر
    • انتقال وجه بین حساب‌های خود
    • امکان دریافت فکس گردش حساب
  • خدمات کارت
    • مسدود کردن کارت
  • خدمات چک
    • اطلاع از وضعیت سه برگ از چک‌های صادر شده و واگذار شده
    • مسدود کردن یک برگ چک

  تلفن بانک

 

پایانه فروش POS
 از پایانه های فروش برای پرداخت وجوه مشتری در فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده می شود.

خدمات قابل ارائه بر روی POS

   
امکان پرداخت وجه کالا به صورت الکترونیکی
    اعلام موجودی
    درخواست صورت حساب
    تغییر رمز
    صورتحساب کوتاه
    خرید شارژ
    پرداخت قبض
    ارائه رسید چاپی برای هریک از تراکنش های فوق

 

استفاده از پیامک امری رایج و همگانی در کشور ما می‌باشد. از اولین خدمات ارائه شده تلفن همراه،  پیامک بود که با استقبال فراوانی روبرو شد و به خاطر در دسترس بودن امکان استفاده از پیامک برای خیل کثیری از مشتریان بانک توسعه تعاون امید است با ارایه این خدمات، رضایت خاطر مشتریان محترم بانک فراهم گردیده باشد. در این راستا و همراه با دیگر خدمات پیشرفته بانکی ارائه شده ، مشتریان بانک توسعه تعاون می توانند با دریافت رمز پیامک بانک از هر یک از شعب بانک توسعه تعاون و ارسال پیامک به شماره 10007000  از خدمات این سامانه استفاده نمایند

خدمات پیامک بانک توسعه تعاون عبارتند از:

  • دریافت موجودی سپرده
  • دریافت موجودی سپرده به صورت خودکار
  • دریافت گردش روز سپرده
  • دریافت گردش روز سپرده به صورت خودکار
  • دریافت چند گردش آخر سپرده
  • دریافت فهرست تسهیلات
  • دریافت فهرست کارت‌ها
  • مسدود نمودن یک کارت خاص

نحوه استفاده مشتریان از سامانه پیامک بانک:

  •  پس از تعریف مشتری در سامانه پیامک بانک، مشتری می بایست در ابتدا نسبت به فعال سازی سرویس خود با استفاده از رمز عبوری که توسط شعبه در اختیار وی قرار گرفته اقدام نماید. به این منظور، مشتری پیام کوتاه زیر را با استفاده از تلفن همراه خود به شماره معرفی شده از سوی بانک (10007000) ارسال می کند:  
    • شماره مشتری  ac رمز عبور                                                         

در صورتی که رمز عبور و شماره مشتری ارسال صحیح باشند، سامانه اقدام به ارسال پیام حاکی از موفق بودن عملیات فعال‌سازی برای مشتری می نماید. در غیر اینصورت پیامی حاکی از اشتباه بودن رمزعبور یا شماره مشتری به شماره همراه مشتری ارسال می‌گردد.

         تذکر:بین شماره مشتری، acو رمز عبور باید از کاراکتر فاصله استفاده شود.

  • پس از اطمینان از فعال‌سازی سرویس، مشتری می‌تواند با استفاده از دستورات مندرج در جدول ذیل نسبت به دریافت خدمات قابل ارائه از طریق سامانه پیامک بانک اقدام نماید.

  پیامک بانک

 

 

دستورات مورد استفاده در سامانه پیامک بانک:

 

 

 

ردیف

نام دستور

ساختار دستور

1

فعال‌سازی سرویس پیامک بانک

CIF ac password

2

موجودی سپرده

CIF bo [accounts]

3

موجودی سپرده به صورت متوالی

CIF bp period [accounts]

4

گردش روز سپرده

CIF so [accounts]

5

گردش روز سپرده به صورت متوالی

CIF sp period [accounts]

6

چند گردش آخر سپرده

CIF no count [accounts]

7

چند گردش آخر سپرده به صورت متوالی

CIF np period count [accounts]

8

فهرست تسهیلات مشتری

CIF li

9

فهرست کارت‌های مشتری

CIF lc

10

مسدود کردن یک کارت خاص

CIF hc CardNumber

11

لغو یک رشته عملیات درخواستی

CIF cr RequestCode

12

فهرست عملیات‌های ثبت شده

CIF tl

 

 

 

پارامترهای مورد استفاده در سامانه پیامک بانک:

 

 

 

ردیف

نام پارامتر

شرح پارامتر

1

CIF

شماره مشتری

2

Period

عددی است که فواصل اجرای دستور برحسب روز را معین می‌نماید.

3

accounts

شامل یک یا چند شماره سپرده است که با علامت –(Dash) از هم جدا می‌شوند. همچنین امکان استفاده از wildcardنیز برای شماره سپرده وجود دارد (به بخش مثال‌ها مراجعه شود)

4

Count

تعداد آخرین گردش‌ها را مشخص می‌نماید.

5

RequestCode

شماره یک درخواست متوالی است که در انتهای تمامی پیغام‌های مربوط به آن که برای مشتری فرستاده می شود، وجود دارد.

6

CardNumber

شماره کارت

7

password

رمز عبور سامانه پیامک بانک (که از شعبه اخذ می‌گردد.)

 

مثال هایی از دستورات معتبر برای مشتری دارای شماره 12345:

 

ردیف

نام دستور

ساختار دستور

1

دریافت موجودی تمامی سپرده‌های مشتری

12345 bo

2

دریافت موجودی سپرده شماره 1-12345-201-1700

12345 bo 1700-201-12345-1

3

دریافت موجودی سپرده‌های نوع 201 و 202

12345 bo -201 -202

4

دریافت موجودی تمامی سپرده‌های شعب 1700 و 1701

12345 bo 1700 1701

5

دریافت موجودی تمامی سپرده‌ها به صورت متوالی هر دو روز یک بار

12345 bp 2

6

دریافت موجود سپرده‌های نوع 201 هر سه روز یک بار

12345 bp 3 -201

7

دریافت سه گردش آخر تمامی سپرده‌ها هر چهار روز یک بار

12345 np 4 3

8

دریافت دو گردش آخر تمامی سپرده‌های نوع 201 شعبه 1700

12345 no 2 1700-201

9

دریافت گردش روز سپرده

12345 so

10

دریافت گردش روز سپرده به صورت متوالی هر سه روز یک بار

12345 sp 3

11

دریافت چند گردش آخر سپرده به صورت متوالی هر دو روز یک بار

12345 np 2

12

دریافت لیست تسهیلات

12345 li

13

دریافت لیست کارت ها

12345 lc

14

لغو یک رشته عملیات درخواستی

12345 cr 2546

15

مسدود کردن کارت 5029081000000121

12345 hc 5029081000000121

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید

FacebookMySpaceDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinMixxRSS Feed

تبلیغات



 

افراد آنلاین

ما 55 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

شما اینجا هستید: Home بانک ها بانک های دولتی بانك توسعه تعاون